PPC specialisté

PPC je reklamní systém, například Google Ads ( dříve AdWords) nebo Sklik, ve kterém platí inzerent za reklamu až ve chvíli, kdy na ni návštěvník klikne (tedy Pay per Click). PPC kampaň by měla být připravena s ohledem na cílovou skupinu, umístění reklamy a dalších proměnných tak, aby co nejvíce těch, kteří na ni kliknou, splnilo cíl reklamy (obvykle nakoupilo).

Chcete se přidat?

Registrace do katalogu

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Odpověď od nás přijde okamžitě a po vašem splnění podmínek k přijetí si s Vámi dáme online call nebo schůzku, kde spolupráci probereme do detailu. Prosíme, na podmínky přijetí do partnerství se nejprve podívejte na této stránce.

Nebo jste měli negativní zkušenost s některým z našich Partnerů? Dejte nám vědět a my daný případ prozkoumáme.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů