O mně
Jsem digitální marketér se specializací v optimaliazci pro vyhledávače (SEO). Díky studiu informatiky (VUT FIT a MUNI FI) mám hluboké technické zkušenosti, které využívám při komunikaci s programátory.
Technické znalosti velice rád používám při automatizaci každodenních úkolů, které v SEO a marketingu obecně dělám. Díky tomu si šetřím čas a svým klientům peníze.
Jsem silně datově orientovaný, nedám jen na domněnky. Vše si poctivě měřím a vyhodnocuji. Díky tomu vím, jestli jsou moje rady a postupy správné. Ne vždy tomu tak je, ale díky datům to velice rychle zjistím a upravím strategii.
Co umím?
Klientům nejčastěji pomáhám s úpravami webů, které vedou k vyšší návštěvnosti z vyhledávačů. Protože data jsou základ, nastavuji také Google Analytics, Google Tag Manager a nástroj ROI Venue pro vyhodnocování marketingových akcí.
Dokáži také zvýšit efektivitu inzerce ve zbožových srovnávačích jako je Heuréka, Zboží.cz a další.
Díky svým konzultacím jsem například pomohl zvýšit obrat LondonTheatreDirect.com o 132 % během půl roku (viz případová studie).
Mám zkušenosti s weby působícími v následujících zemích: Česká republika, Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko, Slovensko, Rumunsko, Velká Británie, USA, Austrálie.