Certifikace a podmínky
Certifikace a podmínky
Chcete-li se stát naším partnerem, automaticky se stáváte nejprve bronzovým. Tedy pokud přemýšlíte o tom, že se do našeho partnerského programu zapojíte, mrkněte se do tabulky na podmínky s „Ano“ ve sloupečku „Bronzový Partner“. Splňujete všechny, případně jste ochotni potřebné podmínky v nejkratší možné době splnit? Super! Tak pojďme spolupracovat. 🙂
Dále na stříbrnou a zlatou úroveň je možné postupovat po splnění podmínek, které najdete také v tabulce. Postup na vyšší úrovně ale vždy vyřešíme společně. Všechny potřebné informace vám sdělí Partner Manager, kterým budete procesem partnerství provázeni.
Podmínky pro získání a udržení certifikátu:
Bronzový Partner | Stříbrný Partner | Zlatý Partner | |
Subjektivní posouzení spolupráce nebo postupu na vyšší úroveň marketingovým týmem Shoptetu | Ano | Ano | Ano |
Vlastní webová prezentace | Ano | Ano | Ano |
Znalost a zkušenost s administrací Shoptet | Ano | Ano | Ano |
Splnění testu | Ano | Ano | Ano |
Osobní setkání / call | Ano | Ano | Ano |
Časový interval mezi přidělením certifikátu od získání nižší úrovně | 6 měsíců | 6 měsíců | |
Hodnocení na profilu od Shoptet klientů | min. 5 | min. 10 | |
Linkbuilding | |||
Vložení zpětného odkazu z webu/blogu | Ano | Ano | Ano |
Podstránka/kategorie o spolupráci na webu/blogu | Ano | ||
Spolupráce/spoluúčast na marketingových akcích (semináře, webináře, workshopy, …) | Ano | Ano | |
Spolupráce na Shoptet Blogu | Ano (jednorázová) | Ano (kontinuální) | |
Spolupráce na Shoptet Univerzitě | Ano (jednorázová) | Ano (kontinuální) | |
Spolupráce na Shoptet webinářích | Ano (jednorázová) | Ano (kontinuální) |
Ztráta certifikátu a snížení úrovně
Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet Partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:
- Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým Partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a Partnerovi. Vždy ale budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
- Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet a zneužití značky (například pokud partner používá v názvu své firmy a/nebo v doméně/subdoméně svého webu slovo „Shoptet“)
- Partner nesmí cílit ve svých reklamách na klíčové slova: „Shoptet“, „Shoptet Premium“, „Shoptet Pay“.
- Zlaté partnerství je prestiž. Jako zlatý Partner Shoptetu by firma nebo freelancer neměl spolupracovat s jinými poskytovateli on-line obchodů. Nemáme právo určovat, s kým bude Partner ve spolupráci aktivní, ale zlatí Partneři mají od Shoptetu největší výhody, a my proto na oplátku očekáváme loajalitu. To znamená, že zlatí Partneři poskytují své služby výhradně Shoptet klientům a nefigurují jako specialisté pro jiné e-shopové platformy. Tyto skutečnosti zohledníme v našem posuzování spolupráce i v případě, pokud se někdo ze stříbrné úrovně bude pokoušet dostat se na úroveň zlatou.
- Pokud Partner není delší dobu aktivní, nemá žádné hodnocení, není s Partner managery v komunikaci apod.; vždy posuzujeme subjektivně. V těchto případech, kdy se cesty Partnera a Shoptetu rozcházejí, je fajn, pokud se uvolní místo pro ty Partnery, kteří mají zájem s námi aktivně spolupracovat.