Certifikace a podmínky

Certifikace a podmínky 

Chcete-li se stát naším partnerem, automaticky se stáváte nejprve bronzovým. Tedy pokud přemýšlíte o tom, že se do našeho partnerského programu zapojíte, mrkněte se do tabulky na podmínky s „Ano“ ve sloupečku „Bronzový Partner“. Splňujete všechny, případně jste ochotni potřebné podmínky v nejkratší možné době splnit? Super! Tak pojďme spolupracovat. 🙂

Dále na stříbrnou a zlatou úroveň je možné postupovat po splnění podmínek, které najdete také v tabulce. Postup na vyšší úrovně ale vždy vyřešíme společně. Všechny potřebné informace vám sdělí Partner Manager, kterým budete procesem partnerství provázeni.

Podmínky pro získání a udržení certifikátu:

  Bronzový Partner     Stříbrný Partner     Zlatý Partner
 Subjektivní posouzení spolupráce nebo postupu na vyšší úroveň marketingovým týmem Shoptetu  Ano  Ano  Ano
 Vlastní webová prezentace  Ano  Ano  Ano
 Znalost a zkušenost s administrací Shoptet  Ano  Ano  Ano
 Splnění testu  Ano  Ano  Ano
 Osobní setkání / call  Ano  Ano  Ano
 Časový interval mezi přidělením certifikátu od získání nižší úrovně  6 měsíců  6 měsíců
 Hodnocení na profilu od Shoptet klientů  min. 5  min. 10
 Linkbuilding
 Vložení zpětného odkazu z webu/blogu  Ano  Ano  Ano
 Podstránka/kategorie o spolupráci na webu/blogu  Ano
 Spolupráce/spoluúčast na marketingových akcích (semináře, webináře, workshopy, …)  Ano  Ano
 Spolupráce na Shoptet Blogu  Ano (jednorázová)  Ano (kontinuální)
 Spolupráce na Shoptet Univerzitě  Ano (jednorázová)  Ano (kontinuální)
 Spolupráce na Shoptet webinářích  Ano (jednorázová)  Ano (kontinuální)

 

Ztráta certifikátu a snížení úrovně

Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet Partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:

  • Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým Partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a Partnerovi. Vždy ale budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
  • Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet a zneužití značky (například pokud partner používá v názvu své firmy a/nebo v url svého webu slovo „Shoptet“)
  • Partner nesmí cílit ve svých reklamách na klíčové slovo „Shoptet“.
  • Zlaté partnerství je prestiž. Jako zlatý Partner Shoptetu by firma nebo freelancer neměl spolupracovat s jinými poskytovateli on-line obchodů. Nemáme právo určovat, s kým bude Partner ve spolupráci aktivní, ale zlatí Partneři mají od Shoptetu největší výhody, a my proto na oplátku očekáváme loajalitu. To znamená, že zlatí Partneři poskytují své služby výhradně Shoptet klientům a nefigurují jako specialisté pro jiné e-shopové platformy. Tyto skutečnosti zohledníme v našem posuzování spolupráce i v případě, pokud se někdo ze stříbrné úrovně bude pokoušet dostat se na úroveň zlatou.
  • Pokud Partner není delší dobu aktivní, nemá žádné hodnocení, není s Partner managery v komunikaci apod.; vždy posuzujeme subjektivně. V těchto případech, kdy se cesty Partnera a Shoptetu rozcházejí, je fajn, pokud se uvolní místo pro ty Partnery, kteří mají zájem s námi aktivně spolupracovat.