Specialisté na analytiku

Ať už rozhodujete o změnách grafiky, sortimentu či funkcí, nebo o tom, kolik peněz vložit do kterých marketingových nástrojů, měli byste se rozhodovat na základě správně vyhodnocených dat nasbíraných napříč webem.

Takovými měřenými a vyhodnocovanými daty by měly být hlavně návštěvy na stránce, míra opuštění, tržby, průměrná hodnota objednávky, nebo třeba konverzní poměr. Pro měření a vyhodnocování dat můžete v e-shopu využívat Google Analytics, které můžete snadno propojit se svým e-shopem.

Chcete se přidat?

Registrace do katalogu

Proč se stát Shoptet partnerem?

Získáte unikátní přistup k více než 18737 klientů z e-commerce v České a Slovenské republice.
Stanete se součástí komunity, která ovlivňuje většinu českých a slovenských e-shopů. Dostanete od nás maximální podporu, abyste ve svém oboru klientům přinesli nejlepší možné výsledky.

Shoptet partnerem - ilustrační foto

Je v seznamu někdo, kdo by tam být neměl?

Měli jste negativní zkušenost s některým z našich partnerů? Dejte nám vědět.

Kontakt

Chtěli byste se stát Shoptet partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. My se vám rádi ozveme a spolupráci probereme.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů