Pro zájemce o partnerství

Shoptet Partneři

Shoptet Partneři jsou specialisté (firmy nebo freelanceři) z různých oborů dotýkajících se e-commerce, které dobře známe a kteří pomáhají našim klientům zvýšit prodeje a posunout jejich business o kus dál. Než se ale někdo stane naším Partnerem, vždy s ním nejprve probíráme, zda zkušenostmi a kvalitou odpovídá podmínkám pro zařazení do katalogu. Ač Shoptet Partnery oficiálně doporučujeme, nejsme zodpovědní za práci, kterou pro klienty odvedou. Vztah, který vznikne mezi Partnerem a klientem, je čistě mezi těmito dvěma stranami. Nezapomeňte si proto, prosím, domluvit s klientem podmínky (přístupy do e-shopu, cenovou sazbu, rozsah práce atd.) předem a ideálně písemně.  

Úrovně 

Shoptet Partnery filtrujeme dle úrovně naší spolupráce – poznáte to podle odznaku, tzv. certifikátu, kterým je označen ve svém medailonku. Může být bronzový, stříbrný či zlatý a Partner si danou úroveň musí zasloužit. Nově příchozí Partner je vždy bronzový a konkrétní podmínky postupu a výhod vždy konzultujeme s Partnery na schůzkách/callech. Váháte, jakého Partnera oslovit? Nevíte, jaký je rozdíl mezi jednotlivými úrovněmi? Níže přinášíme stručný přehled. 

Partner, který se specializuje se na práci se Shoptetem, pracuje s námi dlouhodobě a velmi intenzivně. Spolupracuje s námi na článcích, na Univerzitě, na webinářích. Ve výpisu Partnerů jsou zlatí vždy na prvním místě a mohou být zařazeni ve vícero kategoriích zároveň.

Skvěle Shoptet zná a má desítky Shoptet klientů. Stříbrný Partner může být zařazen ve dvou kategoriích ihned za zlatými. Spolupracuje s námi na obsahu pro klienty, předává nám feedback na systém a je s námi v aktivním kontaktu.

Trochu se už známe, tento Partner dostal několik pozitivních referencí na své služby. Aktivně se vzdělává v produktech Shoptetu. Je zařazen v jedné kategorii. Bronzoví jsou vždy nově příchozí Partneři, nebo ti Partneři, kteří z nejrůznějších důvodů netlačí na zisk vyšších úrovní.  

 

Výhody plynoucí z partnerství 

  • Přístup k e-mailové schránce určené pouze Partnerům, kam se může obrátit s dotazem od sebe nebo za svého klienta. Tato schránka má prioritní vyřízení.
  • Přednostní informace o tom, že klient vložil Poptávku, a možnost na ni zareagovat ještě dříve, než se objeví na webu.
  • Testovací e-shop – Shoptet Partner získá k testování neomezený testovací e-shop (bez omezené testovací doby).
  • Komunita Shoptet Partnerů – přístup do uzavřené komunity na Facebooku.
  • Přístup 30k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonku.
  • Možnost osobní či telefonické konzultace se svým Shoptet Partner managerem.
  • Aktivní doporučování specialistů přes naši technickou podporu, obchodní, účetní a onboarding oddělení.
  • Možnost rozšíření medailonku na webu partneri.shoptet.cz.
    • Umístění v rozdílném množství kategorií (v závislosti na úrovni).
    • Přednostní umístění v katalogu (v závislosti na úrovni).
  • Marketingová podpora Partnerů.
    • Odkaz na akce Partnerů v měsíčním mailingu, v administraci e-shopu, v nápovědě.
    • Promo Partnerovo práce v případě, že pro naše klienty vytvoří ve spolupráci s námi obsah – Shoptet Univerzita, Shoptet Blog a Shoptet webináře.
  • Školení pro Partnery.
  • Pravidelné neformální setkání s Partnery. 

O Poptávkách 

Jednou z výhod je přednostní informace o vložení poptávky. Jak to funguje v praxi? Vloží-li poptávající svou Poptávku do kategorie, ve které je na webu Shoptet Partner uveden, putuje tato Poptávka přímo do Partnerovo e-mailové schránky. A teď přichází jeho šance!náskok 24 hodin, než se Poptávka objeví na webu! Po 24 hodinách na ni budou moci zareagovat i další, klidně i „neshoptetí“ specialisté. Přejeme, ať to klapne! Z tohoto mailingu se samozřejmě Partner může kdykoliv odhlásit a zpětně přihlásit. Věříme, že tato služba přinese Partnerům více poptávek než doposud. Navíc díky zacílení klienta na danou kategorii, budou poptávky relevantní a vy si můžete spolupráce vybírat.  

 

Certifikace a podmínky 

Podmínky pro získání a udržení certifikátu 

    Bronzový Partner     Stříbrný Partner     Zlatý Partner
 Subjektivní posouzení spolupráce nebo postupu na vyšší úroveň marketingovým týmem Shoptetu    Ano  Ano  Ano
 Vlastní webová prezentace  Ano  Ano  Ano
 Znalost a zkušenost s administrací Shoptet  Ano  Ano  Ano
 Splnění testu  Ano  Ano  Ano
 Osobní setkání / call  Ano  Ano  Ano
 Časový interval mezi přidělením certifikátu od získání nižší úrovně    6 měsíců  6 měsíců
 Hodnocení na profilu od Shoptet klientů    min. 5  min. 10
 Linkbuilding      
 Vložení zpětného odkazu z webu/blogu  Ano  Ano  Ano
 Podstránka/kategorie o spolupráci na webu/blogu      Ano
 Spolupráce/spoluúčast na marketingových akcích (semináře, webináře, workshopy, …)    Ano  Ano
 Spolupráce na Shoptet Blogu    Ano (jednorázová)    Ano (kontinuální) 
 Spolupráce na Shoptet Univerzitě    Ano (jednorázová)    Ano (kontinuální) 
 Spolupráce na Shoptet webinářích    Ano (jednorázová)    Ano (kontinuální) 

 

Ztráta certifikátu a snížení úrovně 

Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet Partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:

  • Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým Partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a Partnerovi. Vždy ale budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
  • Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet a zneužití značky (například pokud partner používá v názvu své firmy a/nebo v url svého webu slovo „Shoptet“)
  • Partner nesmí cílit ve svých reklamách na klíčové slovo „Shoptet“.
  • Zlaté partnerství je prestiž. Jako zlatý Partner Shoptetu by firma nebo freelancer neměl spolupracovat s jinými poskytovateli on-line obchodů. Nemáme právo určovat, s kým bude Partner ve spolupráci aktivní, ale zlatí Partneři mají od Shoptetu největší výhody, a my proto na oplátku očekáváme loajalitu. To znamená, že zlatí Partneři poskytují své služby výhradně Shoptet klientům a nefigurují jako specialisté pro jiné e-shopové platformy. Tyto skutečnosti zohledníme v našem posuzování spolupráce i v případě, pokud se někdo ze stříbrné úrovně bude pokoušet dostat se na úroveň zlatou.
  • Pokud Partner není delší dobu aktivní, nemá žádné hodnocení, není s Partner managery v komunikaci apod.; vždy posuzujeme subjektivně. V těchto případech, kdy se cesty Partnera a Shoptetu rozcházejí, je fajn, pokud se uvolní místo pro ty Partnery, kteří mají zájem s námi aktivně spolupracovat.

Proces přijímání partnerů 

Máte-li zájem stát se Shoptet Partnerem, pozorně si prosím pročtěte podmínky výše. Poté využijte formulář pro přihlášení. Ihned po odeslání vám přijde e-mail (pro jistotu zkontrolujte i spam složku!) s dalšími instrukcemi a po splnění uvedených podmínek (vyplnění medailonku, test) si pak s vámi naši Partner Manageři rádi dají schůzku/call, kde vše ohledně partnerství proberete.

  • Medailonek, který vyplníte do formuláře, jde později kdykoliv editovat. Nemůžete to však udělat vy (Partneři nemají svou administraci), ale rádi vám s tím pomůže váš Partner Manager, případně napište na partneri@shoptet.cz nebo partneri@shoptet.sk.
  • Test obsahuje 15/20 otázek, musí být hotov do 30/40 minut a pro jeho splnění musíte dosáhnout minimálně 80 %. Test lze 2× opakovat a po 3 neúspěšných pokusech se budete do našeho partnerského programu moci přihlásit až zase za půl roku. Více informací k testu zájemcům včas posíláme. Na test se zájemci mohou i předem připravit tady.
  • Schůzka s Partner Managerem (nebo online call) probíhá po splnění dvou podmínek výše. Tam probereme oborové znalosti, motivaci stát se Shoptet Partnerem a další spolupráci do budoucna.

Zaujal Vás náš partnerský program?
Znáte Shoptet tak dobře, že máte chuť se stát naším Partnerem a pomáhat Shopteťákům?
Přihlaste se, splňte podmínky a pojďme spolupracovat!
 

Chci se stát Shoptet Partnerem!

Kdo se o Partnery v Shoptetu stará  

Marcela 
Marci řeší partnerství s českými Partnery. Objevuje tak zajímavé lidi, kteří ji motivují a inspirují, a často o tom ani sami neví. 🙂 Spoluprací s nimi si rozšiřuje obzory. Ráda žije život naplno a děkuje za každé nové ráno.
Katarína 
Katka se stará o české a slovenské Partnery i edukaci. Má radost z webinářů i seminářů. Miluje svojí rodinu, děti (i ty zvířecí), byliny a přírodu. Ráda tančí, čte a chodí sama na toulky světem. Její vášní jsou hory, zvířata, ekologie a vše, co je spjaté s přírodou.
Annamária 
Anička se stará o naše slovenské Partnery, ale neváhejte se na ni obrátit i když jste zařazeni mezi české partnery. Ráda tančí, baví ji chodit cvičit do posilovny a trávit čas se svými blízkými při dobrém jídle a pití.
Eva 
Eva má na starosti partnerský program jako Team Leader a jejím cílem, spolu s Partner Managerkami, je ho neustále posouvat ke spokojenosti Partnerů a samozřejmě i klientů. Ráda cestuje a objevuje nová místa s dobrým jídlem a kávou. 🙂

 

Kde je spolupráce Shoptetu & Partnerů vidět? 

Shoptet Univerzita

Tento skvělý projekt vznikl především díky našim Partnerům. Jejich vymazlené články čtou denně stovky e-shopařů ve své administraci. Vítáme šikovné Partnery, kteří mají co říct o svém oboru. Články v administraci v Univerzitě pomáhají klientům s jejich businessem. Budujte s námi pro ně obsah. Kde Univerzitu najdu? Obecné informace tady, ale přímo články najdete jen v administraci pod ikonkou studentské čepice.

Shoptet Blog

I náš blog obohacují Partneři svými články. Milujeme případovky a odborné články. Pokud byste s námi chtěli sdílet cestu zajímavého Shoptet klienta, kterému jste pomohli, nebo prostě jen napsat článek o tématu, kterému rozumíte, jdeme do toho! Je to super cesta, jak klientům pomoci a inspirovat je, a zároveň si tam udělat hezké renomé.  

Shoptet webináře

Nestydíte se mluvit do kamery ke stovkám posluchačů? Tak to jste na správném místě. Poučte Shopteťáky, předejte své know-how, zviditelněte se. Na našem youtube Shoptet kanálu jsou už desítky webinářů od našich Partnerů, přidejte se k nim i vy!  

Meet Upy 

Potkáváme se rádi! Jak online, tak offline. Protože budovat vztahy s Partnery je pro nás důležité, pořádáme pravidelné Meet Upy. Ty jsou buď obecné, kde je představen Shoptet, jeho oddělení a jejich fungování a plány do budoucna, anebo jsou to setkání oborová (za PPC, SEO, UX, atd). Do budoucna je chystáme pořádat pravidelně a s větší intenzitou. Co jako Partner můžete od Meet Up-ů očekávat? Plno informací, nové kontakty, lepší vztahy se Shoptetem, a taky zábavu, jídlo a dobré pití. 😊