PPC specialisté

PPC je reklamní systém, například Google Ads ( dříve AdWords) nebo Sklik, ve kterém platí inzerent za reklamu až ve chvíli, kdy na ni návštěvník klikne (tedy Pay per Click). PPC kampaň by měla být připravena s ohledem na cílovou skupinu, umístění reklamy a dalších proměnných tak, aby co nejvíce těch, kteří na ni kliknou, splnilo cíl reklamy (obvykle nakoupilo).

Chcete se přidat?

Registrace do katalogu

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikováným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. My se vám rádi ozveme a spolupráci probereme.

Nebo měli jste negativní zkušenost s některým z našich partnerů? Dejte nám vědět a my daný případ prozkoumáme.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů