Výhody pro Partnery

Výhody plynoucí z partnerství 

  • Přístup k e-mailové schránce určené pouze Partnerům, kam se může obrátit s dotazem od sebe nebo za svého klienta. Tato schránka má prioritní vyřízení.
  • Přednostní informace o tom, že klient vložil Poptávku, a možnost na ni zareagovat ještě dříve, než se objeví na webu.
  • Testovací e-shop – Shoptet Partner získá k testování neomezený testovací e-shop (bez omezené testovací doby).
  • Komunita Shoptet Partnerů – přístup do uzavřené komunity na Facebooku.
  • Přístup 30k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonku.
  • Možnost osobní či telefonické konzultace se svým Shoptet Partner managerem.
  • Aktivní doporučování specialistů přes naši technickou podporu, obchodní, účetní a onboarding oddělení.
  • Možnost rozšíření medailonku na webu partneri.shoptet.cz.
    • Umístění v rozdílném množství kategorií (v závislosti na úrovni).
    • Přednostní umístění v katalogu (v závislosti na úrovni).
  • Marketingová podpora Partnerů:
    • Odkaz na akce/články Partnerů v měsíčním mailingu pro Shoptet klienty, v administraci e-shopu, v nápovědě.
    • Promo Partnerovo práce v případě, že pro naše klienty vytvoří ve spolupráci s námi obsah – Shoptet Univerzita, Shoptet Blog a Shoptet webináře.
  • Školení pro Partnery.
  • Pravidelné neformální setkání s Partnery.

O Poptávkách

Jednou z výhod je přednostní informace o vložení poptávky. Jak to funguje v praxi? Vloží-li poptávající svou Poptávku do kategorie, ve které je na webu Shoptet Partner uveden, putuje tato Poptávka přímo do Partnerovo e-mailové schránky. A teď přichází jeho šance!náskok 24 hodin, než se Poptávka objeví na webu! Po 24 hodinách na ni budou moci zareagovat i další, klidně i „neshoptetí“ specialisté. Přejeme, ať to klapne! Z tohoto mailingu se samozřejmě Partner může kdykoliv odhlásit a zpětně přihlásit. Věříme, že tato služba přinese Partnerům více poptávek než doposud. Navíc díky zacílení klienta na danou kategorii, budou poptávky relevantní a vy si můžete spolupráce vybírat.