Jak fungují Poptávky

Jak fungují Poptávky 

Smyslem Poptávek je co nejvíce usnadnit e-shopařům správu jejich e-shopu a zjednodušit výběr Shoptet specialisty. Tak, aby vaše Shoptety mohly šlapat jako hodinky, a to po dlouhou dobu. Naši Partneři tím dostávají víc možností, jak e-shopařům pomoci, Shoptet Partneři jsou totiž kvalitní profesionálové, kteří náš systém velmi dobře znají.   Shoptet je vynikající volbou pro vedení vlastního e-shopu v České republice i na Slovensku. Přesto se občas najdou situace při nastavování Shoptetu, se kterými si uživatel neporadí, nebo na ně prostě nemá čas, a tak uvítá možnost delegovat je na externisty. Právě k tomu slouží naše bezplatná služba – Poptávky. Prostě a jednoduše – e-shopař formuluje dotaz, zacílí ho na kategorii, se kterou jeho dotaz souvisí a pak už jen čeká, až se mu Partneři z dané kategorie budou ozývat s konkrétními nabídkami. 

Jak správně zadat Poptávku?

Potřebujete-li pomoc s nastavením e-shopu, s feedy, s grafickou úpravou nebo prostě s čímkoliv, co sami nezvládáte nebo nestíháte, využijte možnost vložit Poptávku. Určete jen kategorii a přibližte problém. My v Shoptetu Poptávku pročteme a pokud bude v pořádku a nebude potřeba nic doplnit, schválíme ji. V ten moment Poptávka odejde do e-mailových schránek všech Partnerů v dané kategorii. Po 24 hodinách se zveřejní na webu a dále na ni mají možnost odpovědět i ti specialisti, kteří nejsou Shoptet Partnery. Až si spolupráci dohodnete a potvrdíte, označte, prosím, Poptávku jako exspirovanou, aby vám nabídky nechodily do konce života:)

 

Tipy na správné vložení Poptávky

  • Buďte jasní. Popište problém, který chcete vyřešit, jednoduše a srozumitelně 
  • Určitě správně kategorii, do které Poptávku odesíláte. Víme, že ne vždy jde úplně snadno rozeznat, která kategorie se hodí nejlépe. Pomohou vám:  
    • Naše popisky kategorií, kde uvádíme, co daní specialisté v kategorii nabízí.    
    • Rozkliknout si pár medailonků našich Partnerů, kde popisují, čemu se věnují. 
  • V textu poptávky klidně zadejte vaše očekávání ohodnocení Partnerovo práce – napište, jaký máte budget. Zamezíte tak nerelevantním odpovědím ze strany Partnerů. 
  • Spěcháte na danou úpravu? Může se stát, že Partner by rád Poptávku přijal, ale má třeba na následující dva týdny plné kapacity. Nebo časový horizont neřešíte? Ujasněte to ihned v Poptávce. 
  • Preferujete osobní kontakt? Nebo raději voláte, nebo píšete maily? Klidně informace o preferovaném způsobu komunikace už do textu napište. A o to kvalitnější budete mít reakce Partnerů. 
Vložit novou poptávku