Certifikace
Kdo jsou certifikovaní Shoptet Partneři?
Shoptet Partneři jsou specialisté z různých oborů dotýkajících se e-commerce. Mohou to být jak firmy, tak i samostatní freelanceři. Než se ale někdo stane naším partnerem, vždy s ním nejprve probíráme, zda zkušenostmi a kvalitou odpovídá podmínkám pro zařazení do katalogu.
Shoptet Partnera a úroveň naší spolupráce poznáte podle odznaku, tzv. certifikátu, kterým je označen ve svém medailonku. Certifikát může být bronzový, stříbrný či zlatý a dokladuje délku naší spolupráce, znalosti administrace našich e-shopů, případně i absolvování školení apod. Certifikát si prostě musí Shoptet Partner zasloužit.
Rozdělení Shoptet partnerů

partner
Zlatý partner
Specializuje se na práci s Shoptetem. Pomůže vám z vašeho e-shopu dostat to nejlepší a zároveň již má stovky pozitivních referencí. Je proškolen ve všech funkcích Shoptetu a aktivně pomáhá s edukací klientů.

partner
Stříbrný partner
Prošel školením ve všech funkcích Shoptetu a zároveň již získal desítky pozitivní referencí od našich klientů. Je to ideální partner, který vám pomůže získat maximum z vašeho e-shopu.

partner
Bronzový partner
Trochu se už známe, tento partner dostal několik pozitivních referencí na své služby. Zároveň víme, že se aktivně snaží a vzdělává se v produktech Shoptetu.
Výhody
Uvádíme některé výhody statusu certifikovaného partnera. Přehled výhod napříč jednotlivými úrovněmi pak uvádíme přehledně v tabulce následující po článku.
- Testovací e-shop – Shoptet Partner získá k testování neomezený testovací e-shop (bez omezení testovací doby)
- Komunita Shoptet Partnerů – přístup do uzavřené komunity na facebooku
- Přístup 19k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonku
- Možnost osobní či telefonické konzultace se svým Shoptet Partner managerem
- Aktivní doporučování specialistů přes naši technickou podporu, obchodní a účetní oddělení
- Přednostní vyřízení požadavků na technické podpoře
- Možnost rozšíření medailonku na webu partneri.shoptet.cz
- umístění v rozdílném množství kategorií
- počet referencí formou loga a textových referencí
- přednostní umístění v katalogu
- Marketingová podpora partnerů
- odkaz v měsíčním mailingu, v administraci e-shopu, v nápovědě
- zveřejnění marketingových akcí partnerů v přehledu na našich webech
- Školení pro partnery
- Každoroční neformální setkání s partnery
Výhody plynoucí z partnerství
Bronzový partner | Stříbrný partner | Zlatý partner | |
Testovací e-shop | Ano | Ano | Ano |
Uzavřená komunita Shoptet Partnerů na FCB | Ano | Ano | Ano |
Přístup 17k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonku | Ano | Ano | Ano |
Osobní/telefonická konzultace | Ano | Ano | Ano |
Přednostní vyřízení ticketů Helpdeskem | – | Ano | Ano |
Školení pro partnery | Ano | Ano | Ano |
Katalog | |||
Rozšířený medailonek – počet zařazených kategorií | 1 | 2 | 5 |
Rozšířený medailonek – počet referencí: loga/textová reference | 3/1 | 6/2 | 9/3 |
Přednostní umístění v katalogu | za Stříbrnými partnery | za Zlatými partnery | V popředí |
Promo podpora partnerů | |||
Aktivní doporučování zaměstnanci Shoptetu | – | – | Ano |
Odkaz na partnery v e-mailingu, administraci e-shopů, nápovědě | – | Ano | Ano |
Možnost vložit příspěvek o své marketingové akci (školení, webinář,…) na web do přehledu marketingových akcí | – | – | Ano |
Podmínky pro získání a udržení certifikátu
Uvádíme podmínky pro získání a udržení partnerství. Nad rámec uvedených podmínek máme však právo i subjektivně zhodnotit nárok partnera na získání certifikátu.
- Web – partner musí mít svou online vizitku, firemní web
- Znalost a zkušenost se Shoptet administrací
- Osobní setkání s Partner managerem
- Časový odstup mezi přidělením jednotlivých certifikátů – k získání stříbrného či zlatého certifikátu musí uběhnout minimálně 3, respektive 6 měsíců od získání certifikátu nižšího.
- Linkbuilding
- Vložení zpětného odkazu ze svého webu na Shoptet.cz
- Vytvoření samostatné podstránky o spolupráci a partnerství se Shoptetem na svém webu/blogu
Podmínky pro získání a udržení certifikátu
Bronzový partner | Stříbrný partner | Zlatý partner | |
Vlastní webová prezentace | Ano | Ano | Ano |
Znalost a zkušenost s administrací Shoptet | Ano | Ano | Ano |
Osobní setkání | Ano | Ano | Ano |
Časový interval mezi přidělením certifikátu od získání nižší úrovně | 3 měsíce | 6 měsíců | |
Linkbuilding | |||
Vložení zpětného odkazu z webu/blogu | Ano | Ano | Ano |
Podstránka o spolupráci na webu/blogu | – | Ano | Ano |
Ztráta certifikátu
Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet Partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:
- Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a partnerovi, ale vždy budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
- Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet