Certifikáty

Kdo jsou certifikovaní Shoptet partneři?

Shoptet partneři jsou specialisté z různých oborů dotýkajících se e-commerce. Mohou to být jak firmy, tak i samostatní freelanceři. Než se ale někdo stane naším partnerem, vždy s ním nejprve probíráme, zda zkušenostmi a kvalitou odpovídá podmínkám pro zařazení do katalogu.

Shoptet partnera a úroveň naší spolupráce poznáte podle odznaku, tzv. certifikátu, kterým je označen ve svém medailonku. Certifikát může být bronzový, stříbrný či zlatý a dokladuje délku naší spolupráce, znalosti administrace našich e-shopů, případně i absolvování školení apod. Certifikát si prostě musí Shoptet partner zasloužit.

Rozdělení Shoptet partnerů

Výhody

Uvádíme některé výhody statusu certifikovaného partnera. Přehled výhod napříč jednotlivými úrovněmi pak uvádíme přehledně v tabulce následující po článku.

  • Testovací e-shop – Shoptet partner získá k testování neomezený testovací e-shop (bez omezení testovací doby)
  • Komunita Shoptet partnerů – přístup do uzavřené komunity na facebooku
  • Přístup k 16k + našich klientů
  • Možnost osobní či telefonické konzultace se svým Shoptet partner managerem
  • Aktivní doporučování specialistů přes naši technickou podporu, obchodní a účetní oddělení
  • Přednostní vyřízení požadavků na technické podpoře
  • Možnost rozšíření medailonku na webu partneri.shoptet.cz
    • umístění v rozdílném množství kategorií
    • počet referencí formou loga a textových referencí
    • přednostní umístění v katalogu
  • Marketingová podpora partnerů
  • Školení pro partnery
  • Každoroční neformální setkání s partnery

Výhody plynoucí z partnerství

Bronzový
partner
Stříbrný
partner
Zlatý
parnter
Testovací e-shopAnoAnoAno
Uzavřená komunita Shoptet partnerů na FCBAno Ano Ano
Přístup k 16k + klientům ShoptetuAno Ano Ano
Osobní/telefonická konzultaceAnoAnoAno
Přednostní vyřízení ticketů HelpdeskemAnoAno
Školení pro partneryAno AnoAno
Katalog
Rozšířený medailonek – počet zařazených kategorií125
Rozšířený medailonek – počet referencí: loga/textová reference3/16/29/3
Přednostní umístění v kataloguza Stříbrnými partneryza Zlatými partneryV popředí
Promo podpora partnerů
Aktivní doporučování zaměstnanci ShoptetuAno
Odkaz na parntery v e-mailingu, administraci e-shopů, nápověděAnoAno
Možnost vložit příspěvek o své marketingové akci (školení, webinář,…) na web do přehledu marketignových akcíAno

Podmínky pro získání a udržení certifikátu

Uvádíme podmínky pro získání a udržení partnerství. Nad rámec uvedených podmínek máme však právo i subjektivně zhodnotit nárok partnera na získání certifikátu.

  • Web – partner musí mít svou online vizitku, firemní web
  • Znalost a zkušenost se Shoptet administrací
  • Osobní setkání s Partner managerem
  • Časový odstup mezi přidělením jednotlivých certifikátů – k získání stříbrného či zlatého certifikátu musí uběhnout minimálně 3, respektive 6 měsíců od získání certifikátu nižšího.
  • Linkbuilding
    • Vložení zpětného odkazu ze svého webu na Shoptet.cz
    • Vytvoření samostatné podstránky o spolupráci a partnerství se Shoptetem na svém webu/blogu

Podmínky pro získání a udržení certifikátu

Bronzový
partner
Stříbrný
partner
Zlatý
parnter
Vlastní webová prezentaceAnoAnoAno
Znalost a zkušenost s administrací ShoptetAno Ano Ano
Osobní setkáníAnoAnoAno
Časový interval mezi přidělením certifikátu od získání nižší úrovně3 měsíce6 měsíců
Linkbuilding
Vložení zpětného odkazu z webu/bloguAnoAnoAno
Podstránka o spolupráci na webu/bloguAnoAno

Ztráta certifikátu

Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:

  • Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a partnerovi, ale vždy budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
  • Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet