Onboarding oddělení
Kolegové z Onboarding týmu se starají o hladký průběh onboardingu klienta na Shoptet. Aby pro něj zajistili co nejpohodlnější přechod z jiného řešení nebo založení e-shopu, využívají partnery. Přečtěte si více o aktivitách kolegů z Onboarding týmu v našem článku.
Co přesně znamená onboarding na Shoptet?
Od prvotní myšlenky klienta o businessu na Shoptetu až po finální e-shop je dlouhá cesta. A klient na Shoptet může přijít různými způsoby. Jakmile se klient dostane do péče Onboarding týmu, kolegové se o něj a jeho projekt postarají od začátku do spuštění. Zajistí, aby jeho přechod na Shoptet / založení nového Shoptetu klapalo ve spolupráci s partnery na 100 %. Těmto partnerům, kteří nám s projektem pomáhají, pak říkáme Onboarding partneři nebo také implementační partneři.
Kolegové projekt řídí, klienta s partnerem propojí a dohlíží na celou implementaci a na to, aby vše běželo hladce a rychle.
Jaké výhody to má pro klienta?
Klient nemusí sám lovit ve vodách Shoptet specialistů, grafiků a dalších partnerů. Jeho implementační partner ve většině případů zastřeší vše kolem veškerého nastavení Shoptet sám, případně v kooperaci s ostatními partnery, se kterými spolupracuje. Klient je tak pod péčí jednoho profesionála. Očekáváme, že se implementační partner se také postará o support, zaškolení, doporučení nejlepších Shoptet doplňků, tipů pro prodej a podobně. Je zde také velká šance, že klient s partnerem zůstane i po celou dobu fungování jeho e-shopu a může se tak vyvinout dlouhodobá spolupráce.
A proč se stát onboarding implementačním partnerem?
Onboarding partner od Onboarding kolegů dostává nabídky na projekty. A co je na tom nejlepší – nabídky dostává v celkem pravidelných intervalech a ani toto partnerství není nijak zpoplatněno. Implementačním partnerem se stanete na základě referencí našich klientů, spolupráce s námi a díky výsledkům vaší práce pro e-shopy.
Protože partner je doporučen klientovi přímo od Shoptetu, dostává tato spolupráce v očích klienta punc prověření, klient má větší důvěru. Shoptet od implementačních partnerů očekává především profesionalitu a ještě jednu věc – pokud klient není pevně rozhodnutý pro přechod na Shoptet, měl by partner umět vysvětlit přednosti našeho e-shopového řešení. Cílem je, aby situace byla win win pro všechny tři strany.
Stále se díváme po partnerech, kteří by nám s klienty mohli pomáhat. Jsme rádi především za partnery, kteří zvládnou převést na Shoptet klienta se vším všudy – tím myslíme převod dat, přesměrování, grafickou stránku i nastavení Shoptetu pro prodej od A do Z. Partner tedy musí splňovat pár podmínek, přečtěte si, co oceníme.
Must-have implementačního partnera:
- znalost administrace Shoptetu, jeho možností a hranic
- znalost a aktivní práce s doplňky Shoptetu
- znalost služeb a funkcí Shoptetu
- výborné komunikační dovednosti směrem ke klientovi i k onboardingu
- obchodní dovednosti
- základy projektového managementu
- promptní, nápomocný, svědomitý a zodpovědný přístup
Zajímá vás více o tom, jak v rámci Onboardingu můžeme spolupracovat? Ozvěte se nám, rádi vše do detailu vysvětlíme.