Eshop – doplňek na vlastní dopravu a termín doručení
Dobrý den,
v současnosti jsme u Vás na shoptetu rozjeli eshop.profizahradasro.cz s travními koberci (a do budoucna snad i s dalšími produkty).
Píši s dotazem zda dokážeme zařídit následující a případně kolik by stála realizace:
Jelikož máme vlastní dopravu, potřebovali bychom, aby si klient při objednávce mohl zadat adresu doručení a tím by se mu vypočítala cena dopravy. Následně by si také mohl vybrat termín doručení v nějakém časovém rozmezí.
Uvedu konkrétní příklad.
Zákazník si objedná 100 m2 travních koberců.
K tomu si objedná dopravu až domů.
Zadá svoji adresu a automaticky mu vyskočí cena dopravy.
(Cena dopravy bude počítána km * cena (cena je 35kč / km – mít možnost cenu editovat). Km se budou počítat z místa nakládky (Budějovická 168, 254 01, Jesenice – ideálně mít možnost tuto adresu editovat) na místo doručení, které zákazník zadá a zpět (například pokud budu chtít dovézt zboží na adresu Nad úžlabinou 444/18, Praha 10, tak je počet kilometrů cca 34 (bereme nejkratší cestu zatím) 34 km vynásobeno 35 Kč = Cena dopravy je 1.190,- s DPH)
Následně si zákazník vybere termín doručení (nejdříve za cca 5-7 dní) a časový rozsah, například v rozmezí 3 hodin. Takže dovezte mi to například 11.5.2021 mezi 8 – 11 hodinou.
Takto již hotová objednávka se zákazníkovi odešle zároveň se zálohovou fakturou.
Problém nastává, pokud by zákazník objednával do vzdálenějších lokací (například na Moravu), kde by cena dopravy vyšla například cca na 20 000,- Zde by mohla být možnost, že si zákazník zaškrtne, že by byl rád kontaktován kvůli možnostem dopravy, nebo s návrhem jiného řešení dopravy.
(Například: zákazník se může někdy osobně zastavit na pobočce a vyzvednout si trávník sám, když by měl někdy cestu kolem. Můžeme si ho „rezervovat“ a pokud by se sešlo více objednávek v podobné lokalitě a tím by se cena dopravy rozdělila mezi jednotlivé objednávky, případně bychom našli nějaký jiný způsob, ale neradi bychom tím zákazníka úplně odehnali).
Chtěli bychom celý proces co nejvíce zjednodušit a automatizovat.
Pokud by nebylo cokoliv jasné, dejte mi vědět a popíšu podrobněji.
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Michal Janza
Tel: 420 723 378 528
E-mail: eshop@profizahradasro.cz
eshop.profizahradasro.cz
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.