Indivdiduálne textove a formulárové úpravy pri objednávkovom procese

Dobrý deň,
Potreboval by som pomôcť s pár individuálnymi úpravami pre objednávkový proces v rozhraní Shoptetu. Jedná sa o pár textových úprav v objednávkovom procese.

/Projekt je vo vývoji, ale spravujem aj iné ecommerce projekty/

1. Tlačidlo na odoslanie objednávky prepísať z „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“ na „Odoslať nezáväznú objednávku“ + pod tlačidlo dať informáciu, že zákazník bude informovaný o potvrdení objednávky telefonicky alebo emailom“

2. Úprava formuláru pri voľbe vlastnej dopravy
– rozšírený formulár pre vlastnú dopravu v objednávkovom procese.
– Ide o eshop pre nábytok, kde pri doprave má zákazník možnosť zvoliť si aj doplnkové služby ako: na vyloženie tovaru do bytu / domu, možnosť dopravy na dohodnutý čas, bezplatný odvoz starého nábytku, v prípade doplňujucích otázok sa bude zákazník informovať mailom alebo telefonicky – Tieto rozšírenia vo formulári dopravy by bolo vhodné preniesť aj do objednávky a faktúry

3. Doplniť text pri poslednom kroku objednávky – „o potvrdení objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo mailom.“

4. Upraviť text podstránky po objednaní (poďakovanie) pri zvolení rôznych platieb iný text.

S pozdravom
Tomáš Kukuruc

Zadavatel
Tomáš K.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.