Kalendář rezervací

Dobrý den,

máme na Shoptetu e-shop s pronájmem zboží. Položka půjčení zboží bude jako produkt v e-shopu – jednotka 1ks =1 den. Rád bych, aby zákazníci viděli, kdy je zboží dostupné a kdy ho mají rezervované ostatní zákazníci. Výsledkem je pro mě zobrazený kalendář, (v náhledu jeden měsíc, zbytek šipkami posouváme), který barevně ukazuje obsazený termín. Jsou pro mě schůdné 2 řešení.

1) Tzv. jako u ubytování – Zákazník si klikne do kalendáře – označí si termín, který chce. Např. pátek, sobota, neděle. Potvrdí a vloží do košíku danou věc k půjčení v propsaném množství 3ks. Pokud bude objednávka zaplacena a v rámci systému evidována, tak se termín v kalendáři zabarví jako obsazen.

2) systém není automaticky propojen, obsazenost systému kliká administrátor ručně, nezávisle na e-shopu, když kontroluje provedené platby. Kalendář slouží pro přehled zákazníkům a zákazník píše do poznámky v objednávce, kdy si chce termín půjčit.

Potřebuji řešení, abych se vyhnul verzi – zákazník mi musí zavolat zeptat se, kdy bude zboží možné půjčit, já otevřu kalendář, řeknu mu, že tehdy a tehdy, on řekne, že se rozmyslí a pak přijde na e-shop a hodí do košíku položku půjčení zboží a do poznámky napíše “ na základě telefonické domluvy“.

Děkuji moc, Lukáš Maule

PS: zadání je zkopírováno, již tady někdo řešil.

Zadavatel
Lukáš M.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.