Kalendář rezervací
Dobrý den,
máme na Shoptetu e-shop s pronájmem zboží. Položka půjčení zboží bude jako produkt v e-shopu – jednotka 1ks =1 den. Rád bych, aby zákazníci viděli, kdy je zboží dostupné a kdy ho mají rezervované ostatní zákazníci. Výsledkem je pro mě zobrazený kalendář, (v náhledu jeden měsíc, zbytek šipkami posouváme), který barevně ukazuje obsazený termín. Jsou pro mě schůdné 2 řešení.
1) Tzv. jako u ubytování – Zákazník si klikne do kalendáře – označí si termín, který chce. Např. pátek, sobota, neděle. Potvrdí a vloží do košíku danou věc k půjčení v propsaném množství 3ks. Pokud bude objednávka zaplacena a v rámci systému evidována, tak se termín v kalendáři zabarví jako obsazen.
2) systém není automaticky propojen, obsazenost systému kliká administrátor ručně, nezávisle na e-shopu, když kontroluje provedené platby. Kalendář slouží pro přehled zákazníkům a zákazník píše do poznámky v objednávce, kdy si chce termín půjčit.
Potřebuji řešení, abych se vyhnul verzi – zákazník mi musí zavolat zeptat se, kdy bude zboží možné půjčit, já otevřu kalendář, řeknu mu, že tehdy a tehdy, on řekne, že se rozmyslí a pak přijde na e-shop a hodí do košíku položku půjčení zboží a do poznámky napíše “ na základě telefonické domluvy“.
Děkuji moc, Lukáš Maule
PS: zadání je zkopírováno, již tady někdo řešil.
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.