Nastavení faktur a přijatých plateb pro školy

Dobrý den,

potřeboval bych pomoci s úpravou Shoptetu pro objednávky školám. Příspěvkové organizace s IČO mají možnost zvolit způsob dodání – platba na fakturu školy nebo platba na dobírku – školy. Jedná se o specifický okruh zákazníků, kteří dostávají zboží bez předchozí úhrady a fakturu na email se splatnosti 14 dnů (platba na účet) nebo při převzetí zásilky – na dobírku. Pokud ředitel, pedagog nebo účetní objednává zboží a uvede v dodací adrese kromě názvu školy a adresy také své jméno (v prvním řádku kontaktních údajů), do faktury se jeho jméno také propíše. Potřeboval bych pomoci s úpravou, aby jméno a příjmení zákazníka (spolu s názvem školy a dodací adresou) bylo pouze v adrese pro odeslání zásilky a na faktuře se zobrazil pouze název školy, adresa a IČO (popř. DIČ). Ale bez jména a příjmení zákazníka. Pokud škola obdrží fakturu i se jménem konkrétní osoby, zpravidla mě na to upozorní a doklad nemohou přijmout. V současné době dělám vše v administraci Shoptetu manuálně – po obdržení každé objednávky pro školy jméno a příjmení na faktuře ručně odstraňuji a doklady následně zasílám na email zákazníka. S fakturami na Shoptetu souvisí také druhý problém při spárování plateb. Pokud škola převezme zásilku se zbožím (bez dobírky s fakturou a splatnosti 14 dnů), do objednávky v administraci Shoptetu se hned propíše zelené kolečko (zaplaceno) a škola dostane emailem fakturu s popiskem neplaťte. Školy se následně dotazují, že dostali fakturu s označením NEPLAŤTE, ale zatím ji neuhradili. Jiné školy platbu neuhradí vůbec – doklad dostane například učitel/ka na svůj email zadaný v objednávce, ale fakturu zapomene přeposlat účetní nebo řediteli. Také v tomto případě se zobrazí zelené kolečko – uhrazeno, přestože zaplacena není. U těchto objednávek nemám možnost sledovat skutečně přijaté platby v administraci (zelené kolečko po spárování platby) a každou objednávku pro školy musím kontrolovat samostatně v účtu banky. Bylo by optimální, pokud lze v administraci Shoptetu upravit, aby škola dostala fakturu na email uvedený v objednávce – například druhý den po odeslání objednávky, ale bez označení NEPLAŤTE. Tato možnost by byla pouze při odkliknutí způsobu platby na fakturu – školy. Pokud zákazník zvolí možnost platba na dobírku – školy – zde lze nastavit, aby škola obdržela fakturu na email až při převzetí této zásilky a její úhradě kurýrovi v hotovosti nebo kartou. V případě platby dobírkou by na faktuře školám zůstalo slovo NEPLAŤTE. Shoptet tato individuální řešení nenabízí, zobrazení faktur s označením NEPLAŤTE lze nastavit pouze pro všechny objednávky bez ohledu na způsob platby a zaslání.

Děkuji za Vaše nabídky.

Zadavatel
Martin V.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.