Nastavení komunikace Shoptet – Pohoda

Dobrý den,

potřeboval bych prosím nastavit komunikaci mezi Shoptetem a Pohodou – jedná se o komunikaci objednávek a skladu. Mám to již hotové na našem jednom e-shopu, ale potřeboval bych to nyní nastavit na nově připravovaném, takže by se mělo jednat jen o správné napárování, kódy a importy/exporty mohu využít z prvního e-shopu, jen stávající dodavatel absolutně nereaguje a nevím jak na to.

Děkuji předem za nabídky,

Kamil Bureš

Zadavatel
Kamil B.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.