Pokladna Shoptet/Flexibee – dvě prodejny

Dobrý den,
máme e-shop a dvě kamenné prodejny, které používají pokladní systém Shoptet. Bohužel nám Shoptet neumožňuje správně rozlišit, ze které prodejny jednotlivé transakce pochází. Když proběhne prodej na pokladně, vytvoří se „objednávka,“ která se exportuje do účetního systému Flexibee, ale bez identifikátoru, který by jasně uváděl původní pobočku.

Aktuálně používáme provizorní řešení – do prodeje na jedné z prodejen přidáváme „fiktivní“ produkt, který nám při exportu umožňuje rozlišit, odkud prodej pochází. Toto řešení však není ideální.

Hledáme efektivnější způsob, jak prodeje z obou poboček jasně identifikovat při přenosu dat do Flexibee.

Zadavatel
Martina M.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.