Pokladna – Úprava dopravy při nákupu
Dobrý den,
potřebujeme pomoct s úpravou eshopu aby více korespondoval s reálným procesem objednávky.
Oproti klasickému nákupu je zde potřeba brát v potaz dopravu, která je vždy domluvena a kalkulována až následně – individuálně, dle cílového místa přepravy.
Na webu budeme uvádět orientační ceník dopravy pro různá místa, ale v košíku nevíme jak toto nastavení vyřešit. Jediné, co jde, je průchod pokladnou s dopravou zdarma, což je ale velmi zavádějící, především to slovo „Zdarma“.
Jediná doprava zdarma je teoreticky v případě, že si ji zákazník řeší po svém, stylem „vyzvednu si na místě“.
Je zde někdo, kdo si s tím dokáže poradit, ideálně někdo, kdo již takový problém řešil?
Děkujeme za nabídky
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.