Pokladna – Úprava dopravy při nákupu

Dobrý den,
potřebujeme pomoct s úpravou eshopu aby více korespondoval s reálným procesem objednávky.
Oproti klasickému nákupu je zde potřeba brát v potaz dopravu, která je vždy domluvena a kalkulována až následně – individuálně, dle cílového místa přepravy.
Na webu budeme uvádět orientační ceník dopravy pro různá místa, ale v košíku nevíme jak toto nastavení vyřešit. Jediné, co jde, je průchod pokladnou s dopravou zdarma, což je ale velmi zavádějící, především to slovo „Zdarma“.
Jediná doprava zdarma je teoreticky v případě, že si ji zákazník řeší po svém, stylem „vyzvednu si na místě“.

Je zde někdo, kdo si s tím dokáže poradit, ideálně někdo, kdo již takový problém řešil?

Děkujeme za nabídky

Zadavatel
Tomáš K.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.