Poptáváme kompletní úpravy Shoptet funkcí a napojení na dopravce
Dobrý den,
poptáváme programátora/firmu, která by nám dokázala upravit stávající shoptet dle našich požadavků, jelikož nám představa stačit aktuální vymoženosti shoptetu. Abych byl konkrétní, tak nám nevyhovuje složitost vyřízení objednávek a přehled v administraci e-shopu, následně máme problémy s plným napojením na dopravce pomoci API (Nechceme využívat Balikobot, Foxdeli a jiné doplňky třetích stran, které se hradí podle počtu objednávek). Chceme mít vše přehledně v Shoptetu.
Požadujeme:
– Napojení dopravce: GLS, WE|DO, TopTrans, Raben, Česká Pošta pomocí API nepřímo s dopravcem, tak abychom měli i reálné státy jednotlivých zásilek, aby zákazník dostal ihned sledovací číslo a věděl co se s jeho zásilkou děje.
– Napojení na banku Raiffeisenbank pomoci přímého napojení nebo pomocí ePlatby kterou nabízí.
– Automatické importy z jiného e-shopu na shoptetu.
– Příplatky k produktům napojené nepřímo na produkty (nyní lze příplatek zvolit pouze „Textově“ tudíž nám nesedí sklad) Například: Dětská postýlka a jako příplatek lze objednat i matrace, kterou musíme složitě přidávat do objednávky.
– Pozice ve skladu v daňovém dokladu (nyní je pouze v dokladu objednávky).
– Automatické stavy při párování plateb a automatické stavy při párování s dopravcem (Když bude platba bankovním převodem uhrazena, automaticky se přepne stav objednávky na vyřizuje se – zákazník dostane e-mail, že nám byly peníze přičteny, automatický stav při doručení zásilky tak, aby se zákazníkovi zaslala faktura po doručení)
– Tisk štítků přímo z administrace shoptetu, pokud nelze, nebráníme se také expediční aplikaci napojené na e-shop, tudíž člověk, který by tento systém obsluhoval musí mít veškerý přehled o objednávkách, fakturách a štítkách popř. stavy dopravce.
Aktuálně bychom toho mohli jmenovat několik požadavků, ale spíše bychom rádi inovovali ale nechceme úplně opustit rozhraní shoptetu, jelikož nám v ostatních věcech vyhovuje. Nebráníme se i napojení na systém na míru, který by nám všechny problémy vyřešil s expedicemi zásilek, jelikož děláme zhruba 3000-4000 zásilek měsíčně a víme, že máme prostor na to, abychom dělali i 3x tolik ale to nelze v aktuálním rozhraní, které nám vše komplikuje, jelikož to není automatické a díky toho jsme zásadně omezeni.
Vyhovovala by nám osobní konzultace u nás v Havířově.
Děkujeme předem moc za nabídky a těšíme se na spolupráci,
Jan Figura
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.