Poptáváme kompletní úpravy Shoptet funkcí a napojení na dopravce

Dobrý den,

poptáváme programátora/firmu, která by nám dokázala upravit stávající shoptet dle našich požadavků, jelikož nám představa stačit aktuální vymoženosti shoptetu. Abych byl konkrétní, tak nám nevyhovuje složitost vyřízení objednávek a přehled v administraci e-shopu, následně máme problémy s plným napojením na dopravce pomoci API (Nechceme využívat Balikobot, Foxdeli a jiné doplňky třetích stran, které se hradí podle počtu objednávek). Chceme mít vše přehledně v Shoptetu.

Požadujeme:

– Napojení dopravce: GLS, WE|DO, TopTrans, Raben, Česká Pošta pomocí API nepřímo s dopravcem, tak abychom měli i reálné státy jednotlivých zásilek, aby zákazník dostal ihned sledovací číslo a věděl co se s jeho zásilkou děje.
– Napojení na banku Raiffeisenbank pomoci přímého napojení nebo pomocí ePlatby kterou nabízí.
– Automatické importy z jiného e-shopu na shoptetu.
– Příplatky k produktům napojené nepřímo na produkty (nyní lze příplatek zvolit pouze „Textově“ tudíž nám nesedí sklad) Například: Dětská postýlka a jako příplatek lze objednat i matrace, kterou musíme složitě přidávat do objednávky.
– Pozice ve skladu v daňovém dokladu (nyní je pouze v dokladu objednávky).
– Automatické stavy při párování plateb a automatické stavy při párování s dopravcem (Když bude platba bankovním převodem uhrazena, automaticky se přepne stav objednávky na vyřizuje se – zákazník dostane e-mail, že nám byly peníze přičteny, automatický stav při doručení zásilky tak, aby se zákazníkovi zaslala faktura po doručení)
– Tisk štítků přímo z administrace shoptetu, pokud nelze, nebráníme se také expediční aplikaci napojené na e-shop, tudíž člověk, který by tento systém obsluhoval musí mít veškerý přehled o objednávkách, fakturách a štítkách popř. stavy dopravce.

Aktuálně bychom toho mohli jmenovat několik požadavků, ale spíše bychom rádi inovovali ale nechceme úplně opustit rozhraní shoptetu, jelikož nám v ostatních věcech vyhovuje. Nebráníme se i napojení na systém na míru, který by nám všechny problémy vyřešil s expedicemi zásilek, jelikož děláme zhruba 3000-4000 zásilek měsíčně a víme, že máme prostor na to, abychom dělali i 3x tolik ale to nelze v aktuálním rozhraní, které nám vše komplikuje, jelikož to není automatické a díky toho jsme zásadně omezeni.

Vyhovovala by nám osobní konzultace u nás v Havířově.

Děkujeme předem moc za nabídky a těšíme se na spolupráci,

Jan Figura

Zadavatel
Jan F.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.