Poptávka po implementaci a úpravách e-shopu na platformě Shoptet
Dobrý den,
Jsme firma StavProMont s.r.o. a provozujeme e-shop na platformě Shoptet. Obracíme se na vás s žádostí o spolupráci při optimalizaci a rozšíření funkcionalit našeho e-shopu. Níže uvádíme konkrétní požadavky, které bychom potřebovali realizovat:
1. Nastavení systému:
Optimalizace procesů plateb a dopravy.
Přehledné rozřazení produktů do kategorií.
2. Specifické úpravy:
Implementace funkce pro výdej zboží pouze na určených pobočkách. Např. aby produkty jako cihly byly vydávány ve stavebninách a ne v malířských potřebách.
Vytvoření možnosti vytváření poptávky přímo z produktové stránky pomocí tlačítka „Poptat“.
3. Mapa výdejních míst:
Vytvoření mapy výdejních míst dle nabízeného sortimentu, aby zákazníci mohli snadno zjistit, kde je možné vyzvednout konkrétní zboží.
Naším cílem je zefektivnit procesy a zajistit, aby zákazníci měli co nejlepší možnost vyzvednutí zakoupeného zboží. Máme mnoho dodavatelů a výdejních míst, což v současné době náš systém nepodporuje efektivně.
Pokud máte zkušenosti s implementací těchto funkcí na Shoptetu, prosím, dejte nám vědět, jak bychom mohli postupovat a jaká by byla přibližná cena a časová náročnost těchto úprav.
Děkujeme předem za vaši odpověď.
S pozdravem
Michal Husák
jednatel společnosti
StavProMont s.r.o.
732 325 652
info@stavpromont.cz
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.