Převodník Shoptet – Pohoda
Dobrý den,
hledáme partnera/firmu, která by byla schopná splnit naše náročné požadavky na převodník mezi Pohou a Shoptetem.
Aktuální převodník nám již nestačí a kvůli expanzi a vylepšení e-shopu a interního provozu potřebujeme nový.
Momentálně umíme přenášet skladové zásoby (ean, kód, množství, název, zkrácený název, nákupní cenu, hmotnost, krátký popis, dlouhý popis, vlastnosti), parametry (název, hodnota, některé parametry jsou přenášeny jako parametry pro filtrování), ceníky a akční nabídky (maloobchodní cena, velkoobchodní cena, moc eur, voc eur, individuální slevy pro zákazníky), podobné produkty, obrázky, kategorie, , cenové akce, komplety zboží.
Nastavení atypické dopravy na základě kategorie ve které se zboží nachází (atypická doprava = vyzvednutí pouze na prodejně).
Přenos objednávek (základní údaje o objednávce – faktury si vystavujeme ručně)
Přenos kontaktů do adresáře a párování existujících podle e-mailu případně IČ. Objednávka na e-shopu vkládá objednané zboží v pohodě do rezervace.
Toto vše přenášíme i nadále chceme přenášet na 2 e-shopy. Přenos na druhý e-shop je na základě zaškrtnutí parametru v záložce internet u položky v pohodě.
Nově bychom rádi přenášeli individuální ceny. Skupiny pro VOC a skupiny pro MOC. Jde nám o věrností slevy… Zákazníky do věrnostní skupiny budeme zařazovat na základě nákupů a obratu. Vyfiltrovat si obrat zákazníka a jejich objednávky a tím pádem je zařadit do příslušné věrnostní skupiny pro nás není např. 1x měsíčně udělat ručně. Samozřejmě by bylo lepší to automatizovat.
Chtěli bychom sčítat sklady = počet položek skladem na 3 skladech v pohodě se sečte a na e-shopu se zobrazí výsledné množství skladem.
Odečítat skladové reklamace – zboží, které máme na skladu v reklamaci se zobrazují na e-shopu jako skladem. To samozřejmě nechceme. Tzn. odečítání skladových reklamací zboží, které se je na e-shopu jako skladem.
Přenos kompletů zboží – typ zásoby “Komplet” se nám nepřenáší na e-shop. Rádi bychom, aby se komplety zboží na e-shop přenášeli s dostupností do pohody, pokud jsou položky kompletu skladem, bude i komplet skladem.
Fungujeme hlavně v Pohodě. Položky, popisy, ceny, obrázky atd. řešíme vše v pohodě. Čím více věci vyřešíme pouze v pohodě tím lépe. Stále v Shoptetu využíváme příznaky, dárky k produktům, akce a ostatní funkce jako jsou bannery atd. Pokud je potřeba, nebo některé věci nebudou možné vyřešit jinak než na Shoptetu můžeme se přizpůsobit.
Veškeré informaci rádi vysvětlíme na videohovoru. Zodpovíme si otázky na obou stranách a dohodneme se jak pokračovat dále 😊
Předem moc děkujeme za nabídky a těšíme se na spolupráci!
S pozdravem, Josef Staněk
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.