Problém s odesíláním zásilek do 3.zemí, rozšíření služeb pro Ecommerce a B2B
Dobrý den,
řešíme problém odeslání do 3. zemi s Balikobotem, nicméně před napojením dalších e-shopů si máme u vás ověřit tyto infromace
Odpověď z Balíkobotu
„ možnosti napojení dopravců na Shoptet jsou následující:
• GLS – Balíkobot přes něj umí expedovat do celé EU, Shoptet to podle našich informací umí také
• WE DO – Balíkobot umí expedovat do celé EU, Shoptet většinu služeb také
• DHL Economy – nejspíš máte na mysli službu Economy Select. Tu Balíkobot i Shoptet zvládá
• DHL Express – Balíkobot podporuje expedici do celého světa, Shoptet by to měl mít podobně
• Zásilkovna – expedovat přes Balíkobot lze do téměř celého světa, ale Shoptet ji umí do ČR, Německa a do Polska (ale u Polska neumí Polskou poštu)
• PPL – Balíkobot jej umí do celé EU, Shoptet pouze balíčky (neumí palety)
Doporučuji si funkčnost jednotlivých služeb ověřit u Shoptetu, bývá totiž dost různorodá.“
Dále pro export 3 země využíváme DHL, možná do budoucna TNT.
to procesovat nelze a chceme vědět, jak toto pořešit, popřípadě je v nabídce propojení přes externí modul BLAHASOFT?
Máte s tím nějakou zkušenost, jak to funguje?
Děkujeme a těšíme se na reakce,
Michaela Valova
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.