Problém s odesíláním zásilek do 3.zemí, rozšíření služeb pro Ecommerce a B2B

Dobrý den,

řešíme problém odeslání do 3. zemi s Balikobotem, nicméně před napojením dalších e-shopů si máme u vás ověřit tyto infromace
Odpověď z Balíkobotu
„ možnosti napojení dopravců na Shoptet jsou následující:
• GLS – Balíkobot přes něj umí expedovat do celé EU, Shoptet to podle našich informací umí také
• WE DO – Balíkobot umí expedovat do celé EU, Shoptet většinu služeb také
• DHL Economy – nejspíš máte na mysli službu Economy Select. Tu Balíkobot i Shoptet zvládá
• DHL Express – Balíkobot podporuje expedici do celého světa, Shoptet by to měl mít podobně
• Zásilkovna – expedovat přes Balíkobot lze do téměř celého světa, ale Shoptet ji umí do ČR, Německa a do Polska (ale u Polska neumí Polskou poštu)
• PPL – Balíkobot jej umí do celé EU, Shoptet pouze balíčky (neumí palety)

Doporučuji si funkčnost jednotlivých služeb ověřit u Shoptetu, bývá totiž dost různorodá.“

Dále pro export 3 země využíváme DHL, možná do budoucna TNT.
to procesovat nelze a chceme vědět, jak toto pořešit, popřípadě je v nabídce propojení přes externí modul BLAHASOFT?
Máte s tím nějakou zkušenost, jak to funguje?

Děkujeme a těšíme se na reakce,

Michaela Valova

Zadavatel
Michaela V.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.