Programátorská úprava tlačítka košíku pro produkty „Na dotaz“

Dobrý den,

poptávám realizaci úpravy na našem e-shopu postaveném na platformě Shoptet, která se týká produktů se stavem skladu „Na dotaz“.

Cíl úpravy

Nahradit standardní zobrazení pro produkty ve stavu „Na dotaz“ za tlačítko s poptávkovým formulářem.

Detailní popis požadavku

Podmínka zobrazení: Úprava se musí projevit pouze u produktů, které mají v administraci Shoptetu nastaven stav skladu na „Na dotaz“ (tj. nemají aktivní tlačítko „Přidat do košíku“).

Nahrazení prvku: Na detailu produktu by mělo být místo standardního prvku (např. textu „Na dotaz“) zobrazeno výrazné tlačítko.

Text na tlačítku: Např. „Dotaz k produktu“ nebo „Poptat produkt“.

Akce po kliknutí: Po kliknutí na toto tlačítko se vyskakovacím okně (modal) zobrazí kontaktní/poptávkový formulář.

Obsah formuláře:

Formulář by měl obsahovat standardní pole (Jméno, E-mail, Telefon, Dotaz/Text zprávy).

Klíčové: Do formuláře by měl být automaticky předvyplněn (nebo skrytě odeslán) Název produktu a URL produktu, aby bylo zřejmé, na který produkt se dotaz vztahuje.

Odeslání poptávky: Odeslaná poptávka musí dorazit na zvolenou e-mailovou adresu (např. info@vasobchod.cz).

Technická ukázka: https://www.dominosport.cz/sjezdove-lyzovani/sjezdove-lyze/damske-lyze-st-ckli-laser-mp-deska-salomon-ff29-vazani-salomon-mc-12-154-cm-detail


Je prosím něco takového možné na Shoptetu udělat? Děkuji.

Zadavatel
Ondřej D.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.