Propojení Shoptet – Pohoda

Dobrý den,

řešíme problém s existujícím můstkem Shoptet-Pohoda SQL Premium, který máme nainstalovaný na serveru iPodniku. Obdrželi jsme informaci, že tvůrce můstku ho již nebude spravovat. Nyní potřebujeme uzavřít staré účetní období a začít nové, je tedy potřeba převést můstek na novou účetní jednotku. Mělo by se jednat jen o konfiguraci stávajícího můstku.

Dále máme nainstalovaný doplněk, který v Pohodě dokáže označit objednávky, u kterých je vše skladem a je možné tyto objednávky expedovat při zohledňování parametrů, které potřebujeme. I toto je potřeba převést na novou účetní jednotku.

Hledáme programátora na tyto úpravy a udržování současného můstku v případě potřeby.

Předem děkuji a těším se na Vaši odpověď.

S pozdravem, Alena Reková

Zadavatel
Alena R.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.