Řešení dostupnosti produktu dle parametru poznámky/slevového kódu
Dobrý den, provozujeme eshop pro zákazníka, na kterém si jeho zaměstnanci mohou odkupovat své firemní notebooky. Potřebujeme řešení, při kterém bude produkt nedostupný dokud zákazník nezadá nějaký specifický parametr – buď poznámka v objednávce nebo slevový kód, který dovolí objednání nedostupného produktu.
Aktuálně se děje, že se zákazník za loginem a autorizací podívá na eshop, vidí objednatelný produkt a zbytek neřeší. Provede objednávku, zaplatí a my musíme platbu vracet.
Jsme otevřeni i variantě, ve které po přijmutí objednávky bude objednávka čekat na potvrzení a povolení platby přes platební bránu.
Děkuji, Michal Pála
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.