Rozdělení skladů
Dobrý den,
provozujeme e-shop a 4 prodejny na jedné doméně. Nedávno nám upravovali kódy, aby se zákazníkům na webu ukazovaly počty jednotlivých výrobků na každé prodejně. Funguje to krásně. Máme nastaveno, že pro osobní odběr zákazník může objednat pouze z prodejny, kde zboží chce převzít. Bohužel pro objednávky, které se mají zaslat některým dopravcem, Shoptet sčítá sklady a tak zákazník může objednat i zboží, které na hlavním skladě aktuálně není ale je na některé z prodejen. Potřebujeme nastavit, aby objednávky na odeslání se také dali objednat pouze z jednoho konkrétního skladu. Kontaktovali jsme autora původní úpravy, ale nějak nám nereaguje.
Předem moc děkujeme za nabídky a těšíme se na spolupráci,
Veronika Kučerová
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.