Rozšírenie funkcie opusteného košíka a trackovanie e-mailových adries

Dobrý deň,

momentálne je nastavenie Shoptetu také, že zákazník sa musí registrovať, až tak je schopný ho Shoptet rozpoznať.
Čo by som ale potrebovala docieliť sú dve veci.
Potrebovala by som zmeniť trackovanie zákazníkov z registrovaných na akýchkoľvek – Čize akonáhle zákazník zadá svoju e-mailovú adresu v kroku 3., Shoptet ho hneď otrackuje a pri každej ďalšej návšteve z tejto IP adresy už bude vedieť, že sa jedná o zákazníkov x s e-mailom y – viem, že Woocommerce to dokáže, čiže verím tomu, že sa to dá aj tu.
Taktiež potrebujem rozšíriť funkcie opusteného košíka – na sekvenčné e-maily, pridávanie podmienok, atď.

Vedeli by ste mi s niečím takým pomôcť?
Ďakujem veľmi pekne, Semanova

Zadavatel
Denisa
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.