Skladové hospodářství; propojení s Pohodou; výpis produktů; věrnostní program; poukázky

Dobrý den,

řeším tyto úkoly, děkuji za pomoc s jejich realizací:

1) Propojení banky Fio, prodeje z Shoptet a vratkami z Retino s účetním systémem Pohoda:
Automatické párování FA k objednávkám z Shoptet do Pohody, tedy příjmy automaticky do Pohody, kde se FA zavede do příjmu. Naopak spárovat Retino s Pohodou, jako vklady dobropisů, výdaje, kdy zároveň dojde ke změně skladu v Shoptet (přičtení vráceného zboží). Přičtení vráceného zboží jen v případě, že jde o stav vrácení, nebo výměna. Při stavu reklamace, nedojde k přičtení do skladu (zboží je kazové). Celkově propojením Pohody z Shoptet získat skladové hospodářství, kde je možná správa inventury a sedí skladové zásoby, viz. bod 3).
2) věrnostní program:
zákazníkům s určitým obratem za určité období se automaticky generuje určitý věrnostní program, například sleva či dárek, POZOR! Počítat jen uskutečněné a zaplacené objednávky
3) Skladové hospodářství:
Správné odečítání skladů. Sklady zboží jsou rozdělené na sklad Horka (e-shop), sklad Chrudim (kamenná prodejna), sklad Hradec Králové (kamenná prodejna). Když je stav počtu kusů u produktu ve skladu Horka (e-shop) například 2 ks a přijdou objednávky na 4 ks toho produktu, odečtou se 2 ks ze skladu Horka (e-shop) a 2 ks ze skladu Chrudim, nebo Hradec Králové. Takže se pak jeví stav skladu v obchodech u tohoto zboží nižší, než ve skutečnosti je. Tedy dlouhodobě nám nesedí sklady na obchodech. Z administrace tam to zboží nevidíme, ale ono tam je. Takže se nám i stává, že došíváme nové, místo toho, abychom to převezli na sklad e-shopu, pro e-shopové objednávky.
4) Výpis produktů pro dodavatele:
Systém správy produktů, kde mohu doplňovat parametry (cena šití, cena stříhání, spotřeba, čas, …), obsahuje název produktu, kód produktu, případně fotku. Možnost vyhledávání v seznamu produktů dle kategorií a názvů produktů? Přístup třetím stranám (dodavatelé), nebo výpisy, nejlépe interaktivní s možností vyhledávání.
5) Poukázky – správa a prodej, kódy, elektronické i tisknuté na obchody

6) SK verze?
Dva e-shopy, nebo dvě správy v jedné administraci? Správa produktů z jedné administrace, možnost provázání produktů (duplikovat a pak jen editovat text). Provázání skladů, jeden sklad dva prodejní kanály. Možnosti?

 

Děkuji předem a těším se na spolupráci,

Ondřej Šindler, tel.:724 821 300

Zadavatel
Ondřej Š.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.