Upozornenie na objednávku
Dobrý deň,
sme donášková služba a na našej prevádzke pracujeme s viacerými gastroportálmi /Bolt, Wolt, Bistro…/ a vždy, keď príde objednávka, tak ona dáva o sebe patrične vedieť, hlasno to tu zvoní, až kým personál nepríjme objednávku. Problém máme s objednávkou cez Shoptet, ktorá, keď príde, tak len emailom a nerobí nám žiadny cirkus, aby na seba upozornila. Tak sa stane, ze objednávku nikto nerieši. Viem, že toto už má niekto iste poriešené, ako presmerovať a opakovať hovory atď, a podobne. Privítam návrh a riešenie.
Ďakujem.
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.