Úprava nastavení chování stavů skladů

Vážení kolegové,

doufám, že někdo dokáže pomoci, pro klienta HC Sparta potřebuji ASAP nastavit chování skladů. E-shop je puštěný a zákazníci objednávají produkty, které jsou sice skladem, ale nejsou určené k prodeji, vysvětlím.

Sparta má asi 10 skladů, z nichž 8 tvoří nárazové prodejny (pokladny). Pouze 2 sklady jsou určeny pro přímý prodej na eshopu. Před zápasem se vyskladňuje jeden z těchto skladů a zboží se převáží na konkrétní místo, kde probíhá zápas. Toto místo je napojeno na pokladnu na Shoptetu, a je mu přiřazen vlastní sklad. Je tedy nežádoucí, aby zákazníci eshopu mohli takový produkt objednat – leží na stánku někde v místě konání zápasu.

Řešením by tedy bylo zamezit načítání skladovosti těchto 8 skladů ke stavům na prvních dvou skladech. Čili pokud naskladníme na skladu č. 5, zákazník eshopu si to nemůže objednat, protože se to nezapočítá do celkového stavu na eshopu.

Dokázal by někdo tuto funkcionalitu zpracovat, případně vymyslel klidně i jiný způsob jak to vyřešit? Potřebujeme to co nejrychleji.

Díky moc,
Olda
777-155-555

Zadavatel
Olda D.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.