Úprava objednávkového procesu
Dobrý den,
poptávám úpravu objednávkového procesu – zkrácení / zjednodušení.
Potřebovali bychom zjednodušit objednávkový proces nejlépe do dvou kroků max.
E-shop bude fungovat jako produktový katalog, kde si klient bude vybírat variantu lyží, k tomu zobrazujeme cenu, a odesílat nezávaznou poptávku. Na základě poptávky jej osobně kontaktujeme, konkretizujeme produkt a necháme jej vyrobit na míru v dílně.
Fakturace, doprava a vše okolo dokončení objednávky půjde mimo e-shop.
Objednávkový proces by se tedy měl změnit na jakýsi „poptávkový formulář“, u kterého by měly být zachovány notifikační emaily pro obchodníka i klienta a zápis poptávky do shoptetu, abychom měli historii všech poptávek.
Ráda bych získala informace, zdali je toto vůbec v Shoptetu možné a pokud ano, o jak náročnou úpravu se jedná (časově/finančně)?
Děkuji za nabídky.
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.