Úprava pokladny na prodejně – třetí možnost
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda by byl někdo schopný nám doprogramovat třetí možnost platby v pokladně? Využíváme na prodejně platby QR kódy, ale v pokladně mám možnost buď hotově nebo kartou. Kvůli tomu se mi pak platby ve statistikách přes QR míchají s platbami kartou a na konci měsíce mi to dá dost práce roztřídit. Proto bych potřebovala třetí kolonku. Není potřeba, aby se mi generoval přímo QR kód, může to být i kolonka jiné či platba převodem.
Kdyby někdo z vás uměl ještě zařídit, aby platby, které jsou chybně zadané:
příklad – zákazník chce platit kartou, brigádník klikne na kartou v pokladně, ale pak zjistí, že karta nefunguje a zákazník nakonec platí hotově – úpravu platby můžu změnit na faktuře, ale v pokladně už zůstane propsaná špatně a ve statistikách opět na konci měsíce mi to nesedí- právě o tyhle zpětné úpravy mi jde, tak bych byla moc ráda.
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.