Úprava posledného objednávkového kroku (šablóna Pop)

Dobrý deň,

prosím Vás vedel by mi niekto na mojom e-shope upraviť v poslednom kroku objednávkového procesu, tú poslednú stránku, kde už zákazník odosiela objednávku?
V šablóne Pop v mobilnej verzii zákazník pri poslednom kroku, kde už odosiela objednávku nevidí súhrn objednávky (ani tovar a ani celkovú cenu objednávky.) Je to veľmi zlé, neprehladné a mätúce pre zákazníka.

Ďakujem vopred za nejakú ponuku.
S priateľským pozdravom,
J.Ďurčo

Zadavatel
Juraj Ď.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.