Úprava posledného objednávkového kroku (šablóna Pop)
Dobrý deň,
prosím Vás vedel by mi niekto na mojom e-shope upraviť v poslednom kroku objednávkového procesu, tú poslednú stránku, kde už zákazník odosiela objednávku?
V šablóne Pop v mobilnej verzii zákazník pri poslednom kroku, kde už odosiela objednávku nevidí súhrn objednávky (ani tovar a ani celkovú cenu objednávky.) Je to veľmi zlé, neprehladné a mätúce pre zákazníka.
Ďakujem vopred za nejakú ponuku.
S priateľským pozdravom,
J.Ďurčo
Zadavatel
Juraj Ď.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.