Úprava posledného objednávkového kroku (šablóna Pop)

Dobrý deň,

prosím Vás vedel by mi niekto na mojom e-shope upraviť v poslednom kroku objednávkového procesu, tú poslednú stránku, kde už zákazník odosiela objednávku?
V šablóne Pop v mobilnej verzii zákazník pri poslednom kroku, kde už odosiela objednávku nevidí súhrn objednávky (ani tovar a ani celkovú cenu objednávky.) Je to veľmi zlé, neprehladné a mätúce pre zákazníka.

Ďakujem vopred za nejakú ponuku.
S priateľským pozdravom,
J.Ďurčo

Zadavatel
Juraj Ď.
URL projektu
krasnehodinky.sk (Provozováno na Shoptet)
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.