Úpravy eshopu
Dobrý den,
poptáváme úpravu bodů viz. níže. Prosíme o cenovou nabídku a termín zhotovení.
Zn. včera bylo pozdě
Velice děkuji
Alexová
REFLI.CZ
1. Do “ záhlaví“ (černý prostor nahoře na webu) vložit velké tel. číslo
2. Umožnit swapování obrázků na hlavní stránce ( v mobilu nejde)
3. Při kliknutí na jakoukoli kategorii je menu v levé části a zároveň
nahoře, jedno z nich smazat
4. K jednotlivým kategoriím (kabáty, košile, …. ) přidat ikony jako
jsou např. u „Upravíme na míru“
5. U konkrétních produktů – změnit barvu rámečku “ Zvolte variantu“,
celkově je tato část málo přehledná, pokud není velikost, ať zákazník
ani nemá možnost ji vybrat, informace o dostupnosti ho odvádí od nákupu
6. Zvýraznit ikonu Košík – např. do růžového kolečka
7. Pokud vstoupím do Košíku, smazat lištu s kategoriemi
8. V košíku krok 2. Doprava a platba – číslo 2 doplnit i k tabulkám, kde
si dopravu a platbu vybírá, aby měl přehled, kde se právě nachází
9. Loga Zásilkovny a PPL dát jako první před text ( do prostoru k
možnosti výběru)
10. Osobní údaje – změnit barvu rámečků z růžové na jinou (bílou??).
tento odstín růžové v zákazníkovi evokuje, že formulář např. nejde
vyplnit
11. U PSČ v mobilní verzi nevyskakuje numerická klávesnice
ELATKY.CZ
1. do “ záhlaví“ (černý prostor nahoře na webu) kde jsou obchodní
podmínky, vrácení zboží apod. se nám nezobrazuje více – je potřeba
přenastavit černé zabarvení
2. velkoobchod – když chce zákazník vybrat variantu, tak opět
potřebujeme změnit barvu u tlačítka aby to nesplývalo
3. potřebovala bych název doplňku pro digitalizaci, např. když zašleme
dárkový poukaz nebo střih na triko, tak aby to zákazníkům přišlo do
emailu.
4. zvýraznit ikonu Košík – např. do růžového kolečka
5. pokud vstoupím do Košíku, smazat lištu s kategoriemi
6. V košíku krok 2. Doprava a platba – číslo 2 doplnit i k tabulkám, kde
si dopravu a platbu vybírá, aby měl přehled, kde se právě nachází – př.
1.krok doprava, 2.krok platba
7. loga Zásilkovny, Balíkovny a PPL dát jako první před text ( do
prostoru k možnosti výběru)
8. umožnit swapování obrázků na hlavní stránce ( v mobilu nejde)
9. upravit dopravu zdarma nad 1 500 Kč
10. změnit barvu políčka ,,Vložit slevový kupón“
11. při dokončování objednávky Osobní údaje – změnit barvu rámečků z
růžové na jinou- tento odstín růžové v zákazníkovi evokuje, že formulář
např. nejde vyplnit
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.