Vlastní doprava – nastavení dle PSČ klienta
Dobrý den,
provozujeme e-shop s krmivy pro domácí mazlíčky. Zajišťujeme i vlastní dopravu pro klienty v okolí naší provozovny. Dopravu máme při objednávce nad 500 kč zdarma.
Způsob vlastní dopravy se jmenuje Rozvoz PlnímeMisky.cz – pod otazníkem máme uvedeno, která místa rozvážíme vlastním vozidlem.
Stává se nám, že klient zaškrtne dopravu zdarma, ale není na seznamu vybraných míst.
Potřebovali bychom, aby se Rozvoz PlnímeMisky.cz zobrazil pouze klientům s vybraných míst dle PSČ, který by klient uvedl při volbě způsobu dopravy. Pokud by klientovo PSČ nebylo jedno z míst, které si zavážíme sami, Rozvoz PlnímeMisky.cz by se mu nezobrazil.
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.