vylepšení a rozvoj stávajícího eshopu B2C a zlepšení servisu B2B
Zadání pro Rozvoj a Rekonstrukci E-shopu na Platformě Shoptet
AZA Import s.r.o.
Koterovská 503/177 A
326 00 Plzeň – Koterov
Plzeň 11.10.2023
Toto zadání je určeno pro firmu, která se specializuje na rozvoj e-shopů a má bohaté zkušenosti s platformou Shoptet.
Cílem je vytvořit jednotnou a efektivní platformu pro prodej obuvi B2B i B2C zákazníkům v rámci českého, slovenského, německého trhu.
1. Úvod
Firma AZA Import s.r.o. se od roku 1995 zabývá výrobou a prodejem obuvi.Naše vlastní značky MEDI-LINE SHOES, LADIES jsou vlajkové lodě našeho portfolia. V distribuci pak dominuje značka PICCADILLY.
Hlavní těžiště našeho podnikání je prodej B2B zákazníkům, ale víme, že B2C je pro nás nutností.
Naším hlavním cílem je optimalizace a zefektivnění našeho e-shopu www.azaobuv.cz, aby byl plně schopen obsloužit jak B2B, tak i B2C zákazníky na čtyřech jazykových mutacích: CZ,SK, EN, DE
2. Požadavky na E-shop
– Platforma Shoptet: Preferujeme pokračovat na platformě Shoptet, ale jsme otevřeni i nové koncepčně vhodnější platformě.
– B2B a B2C Funkce: E-shop musí být schopen plně obsloužit jak B2B, tak i B2C zákazníky, s možností individuálního přístupu a cenové politiky pro obě skupiny.
– -B2B zákazníci pracují formou před-objednávek, tedy část prostředí musí být přístupna pouze pod login / zákazník bez zobrazení jiným skupinám
– Multijazyčnost: E-shop musí být plně lokalizován do češtiny, slovenštiny, angličtiny a němčiny.
– Specifika prodeje obuvi: E-shop musí být schopen efektivně zobrazovat a spravovat velikosti, vlastní i cizí značky a produkty související s obuví.
– Práce při zadáváni položek – položka se zadá pouze jednou ze strany back-end
– Napojení na ERP: Integrace s naším stávajícím ERP systémem Abra Flexibee pro řízení skladových zásob a fakturace.
– Marketingový Servis: Po rekonstrukci funkčnosti e-shopu budeme potřebovat servisní organizaci pro správu marketingových kampaní a komunikace s našimi zákazníky. Zde očekáváme, že bude eshop připravený na napojení marketingových platforem : blog, newslettery, facebook, Instagram, pinterest, youtube,
3. Cíle Projektu
– Vytvoření jednotného a moderního e-shopu, který bude reprezentovat naše výrobky výrazněji a atraktivněji pro obě zákaznické skupiny.
– Zlepšení uživatelského zážitku na e-shopu s důrazem na snadnou navigaci a rychlé objednávky.
– Poskytnutí efektivního nástroje pro správu a zpracování, produktů, objednávek a zásob.
– Zvýšení konverzního poměru a prodeje na všech čtyřech jazykových mutacích
4. Rozsah Práce
– Rekonstrukce backendu a frontendu e-shopu na platformě Shoptet s důrazem na multijazyčnost, specifika obuvního průmyslu a integraci s ERP systémem Abra Flexibee.
– Vytvoření atraktivního a responzivního designu, který bude reprezentovat naše výrobky a značku.
– Implementace B2B a B2C funkcí s individuálním přístupem a cenovou politikou.
– Lokalizace e-shopu do češtiny, slovenštiny, angličtiny a němčiny.
– Nastavení správy marketingových kampaní a komunikace s našimi zákazníky.
– Integrace e-shopu s evropskými marketplaces pro rozšíření tržního dosahu.
5. Doba Realizace
– Plánujeme, že projekt bude zahájen ¼ 2024
6. Rozpočet
– Náš rozpočet pro tento projekt je [uveděte rozpočet].
7. Kontaktní Osoba
– Pro další informace a komunikaci ohledně tohoto projektu, prosím, kontaktujte:
– Pavel Štěpán, p.stepan@azaimport.cz
Reakce na poptávku
Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.