vylepšení a rozvoj stávajícího eshopu B2C a zlepšení servisu B2B

Zadání pro Rozvoj a Rekonstrukci E-shopu na Platformě Shoptet

AZA Import s.r.o.
Koterovská 503/177 A
326 00 Plzeň – Koterov

Plzeň 11.10.2023

Toto zadání je určeno pro firmu, která se specializuje na rozvoj e-shopů a má bohaté zkušenosti s platformou Shoptet.

Cílem je vytvořit jednotnou a efektivní platformu pro prodej obuvi B2B i B2C zákazníkům v rámci českého, slovenského, německého trhu.

1. Úvod

Firma AZA Import s.r.o. se od roku 1995 zabývá výrobou a prodejem obuvi.Naše vlastní značky MEDI-LINE SHOES, LADIES jsou vlajkové lodě našeho portfolia. V distribuci pak dominuje značka PICCADILLY.
Hlavní těžiště našeho podnikání je prodej B2B zákazníkům, ale víme, že B2C je pro nás nutností.
Naším hlavním cílem je optimalizace a zefektivnění našeho e-shopu www.azaobuv.cz, aby byl plně schopen obsloužit jak B2B, tak i B2C zákazníky na čtyřech jazykových mutacích: CZ,SK, EN, DE

2. Požadavky na E-shop

– Platforma Shoptet: Preferujeme pokračovat na platformě Shoptet, ale jsme otevřeni i nové koncepčně vhodnější platformě.

– B2B a B2C Funkce: E-shop musí být schopen plně obsloužit jak B2B, tak i B2C zákazníky, s možností individuálního přístupu a cenové politiky pro obě skupiny.

– -B2B zákazníci pracují formou před-objednávek, tedy část prostředí musí být přístupna pouze pod login / zákazník bez zobrazení jiným skupinám

– Multijazyčnost: E-shop musí být plně lokalizován do češtiny, slovenštiny, angličtiny a němčiny.

– Specifika prodeje obuvi: E-shop musí být schopen efektivně zobrazovat a spravovat velikosti, vlastní i cizí značky a produkty související s obuví.

– Práce při zadáváni položek – položka se zadá pouze jednou ze strany back-end

– Napojení na ERP: Integrace s naším stávajícím ERP systémem Abra Flexibee pro řízení skladových zásob a fakturace.

– Marketingový Servis: Po rekonstrukci funkčnosti e-shopu budeme potřebovat servisní organizaci pro správu marketingových kampaní a komunikace s našimi zákazníky. Zde očekáváme, že bude eshop připravený na napojení marketingových platforem : blog, newslettery, facebook, Instagram, pinterest, youtube,

3. Cíle Projektu

– Vytvoření jednotného a moderního e-shopu, který bude reprezentovat naše výrobky výrazněji a atraktivněji pro obě zákaznické skupiny.

– Zlepšení uživatelského zážitku na e-shopu s důrazem na snadnou navigaci a rychlé objednávky.

– Poskytnutí efektivního nástroje pro správu a zpracování, produktů, objednávek a zásob.

– Zvýšení konverzního poměru a prodeje na všech čtyřech jazykových mutacích

4. Rozsah Práce

– Rekonstrukce backendu a frontendu e-shopu na platformě Shoptet s důrazem na multijazyčnost, specifika obuvního průmyslu a integraci s ERP systémem Abra Flexibee.

– Vytvoření atraktivního a responzivního designu, který bude reprezentovat naše výrobky a značku.

– Implementace B2B a B2C funkcí s individuálním přístupem a cenovou politikou.

– Lokalizace e-shopu do češtiny, slovenštiny, angličtiny a němčiny.

– Nastavení správy marketingových kampaní a komunikace s našimi zákazníky.

– Integrace e-shopu s evropskými marketplaces pro rozšíření tržního dosahu.

5. Doba Realizace

– Plánujeme, že projekt bude zahájen ¼ 2024

6. Rozpočet

– Náš rozpočet pro tento projekt je [uveděte rozpočet].

7. Kontaktní Osoba

– Pro další informace a komunikaci ohledně tohoto projektu, prosím, kontaktujte:

– Pavel Štěpán, p.stepan@azaimport.cz

Zadavatel
Pavel Š.
URL projektu
azaobuv.cz (Provozováno na Shoptet)
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.