Zakázkový systém do administrace shoptetu

Dobrý den,
Naše firma se specializuje na opravy mobilních zařízení + máme e-shop s díly na telefony.

Poptávám rozšíření do Shoptetu (nejlépe přímo v administraci e-shopu):

Zakázkový systém s databází zákazníků

Co by měl systém umět:

  • Vytvořit zakázku – PDF dokument k tisku s údaji o zákazníkovi a zařízení k opravě (+ ARES vyhledávání podle IČO když bude na firmu)
  • číslování zakázek podle poboček (např.: 2023/OPL1234, 2023/BEL1235.. atd.)
  • Umět si zarezervovat náhradní díl k opravě zařízení ze skladu (i z jiné pobočky) k té konkrétní zakázce tak, aby si ho už nikdo další nemohl zarezervovat, nebo objednat přes e-shop (vytvořit si skladový nárok). Když díl nebude skladem aby bylo rovnou vidět, jestli je alespoň skladem u dodavatele (Máme napojené dva dodavatele na náš e-shop) pak následně vytvořit soupis EAN kódů produktů, které se musí objednat na další den od našich dodavatelů
  • Dále by systém měl umět vytvořit fakturu s údaji o odběrateli ze zakázky (IČO / zákazník) a vytvořením faktury se díl fyzicky depsat ze skladu.
  • Na faktuře by nemělo být vidět jaký produkt se použil (žádný kód produktu) Max název
  • Při stornování zakázky (někdy se může stát že zařízení nelze opravit), skladový nárok na díl smazat a přičíst zpět do skladu.
Zadavatel
Ondřej B.
Zveřejnění
Stav poptávky
Poptávka již byla vyřízena

Reakce na poptávku

Poptávka byla zadávajícím označena jako vyřízena, nelze na ni již reagovat. Rychlejší přístup k novým objednávkám si můžete zajistit členstvím v Shoptet Partneři, které je zdarma. Shoptet Partnerům zasíláme poptávky 24 hodin před zveřejněním na webu.