Poptávky a Certifikace Partnerů

Jak fungují Poptávky

Smyslem Poptávek je co nejvíce usnadnit e-shopařům správu jejich e-shopu a zjednodušit výběr Shoptet specialisty. Tak, aby vaše Shoptety mohly šlapat jako hodinky, a to po dlouhou dobu. Naši Partneři tím dostávají víc možností, jak e-shopařům pomoci, Shoptet Partneři jsou totiž kvalitní profesionálové, kteří náš systém velmi dobře znají. 

Shoptet je vynikající volbou pro vedení vlastního e-shopu v České republice i na Slovensku. Přesto se občas najdou situace při nastavování Shoptetu, se kterými si uživatel neporadí, nebo na ně prostě nemá čas, a tak uvítá možnost delegovat je na externisty. Právě k tomu slouží naše bezplatná služba – Poptávky. Prostě a jednoduše – e-shopař formuluje dotaz, zacílí ho na kategorii, se kterou jeho dotaz souvisí a pak už jen čeká, až se mu Partneři z dané kategorie budou ozývat s konkrétními nabídkami.

Pro e-shopaře

Potřebujete-li pomoc s nastavením e-shopu, s feedy, s grafickou úpravou nebo prostě s čímkoliv, co sami nezvládáte nebo nestíháte, využijte možnost vložit Poptávku. Určete jen kategorii a přibližte problém. My v Shoptetu Poptávku pročteme a pokud bude v pořádku a nebude potřeba nic doplnit, schválíme ji. V ten moment Poptávka odejde do e-mailových schránek všech Partnerů v dané kategorii. Po 24 hodinách se zveřejní na webu a dále na ni mají možnost odpovědět i ti specialisti, kteří nejsou Shoptet Partnery. Až si spolupráci dohodnete a potvrdíte, označte, prosím, Poptávku jako expirovanou, aby vám nabídky nechodily do konce života 🙂

Padl Vám do oka konkrétní specialista při procházení katalogu s medailonky Partnerů? Pokud přesně víte, že byste s ním rádi spolupracovali, není nutné využít Poptávky. Můžete jít přímo do Partnerova profilu a domluvit se rovnou – skrz kontaktní formulář, který naleznete na pravé straně uvnitř medailonku partnera, nebo na uvedeném telefonním čísle.

Pro Partnery

Vloží-li klient Poptávku do kategorie, ve které jste na webu Shoptet Partneři uvedeni, putuje tato Poptávka přímo do vaší e-mailové schránky. A teď přichází vaše šance! Máte náskok 24 hodin, než se Poptávka objeví na webu a budou na ni moci zareagovat i další, „neshoptetí“ specialisté. Přejeme, ať to klapne! Z tohoto mailingu se samozřejmě můžete kdykoliv odhlásit a zpětně přihlásit. Věříme, že tato služba Vám přinese více poptávek než doposud. Navíc, díky zacílení klienta na danou kategorii, budou poptávky relevantní a vy si můžete spolupráce vybírat.

Jak fungují Shoptet Partneři

Shoptet Partneři jsou specialisté (firmy nebo freelanceři) z různých oborů dotýkajících se e-commerce, které dobře známe a kteří vám pomůžou zvýšit prodeje a posunout váš business o kus dál. Než se ale někdo stane naším Partnerem, vždy s ním nejprve probíráme, zda zkušenostmi a kvalitou odpovídá podmínkám pro zařazení do katalogu.

Shoptet Partnera a úroveň naší spolupráce poznáte podle odznaku, tzv. certifikátu, kterým je označen ve svém medailonku. Může být bronzový, stříbrný či zlatý a Partner si danou úroveň musí zasloužit. 

Rozdělení Shoptet Partnerů

Váháte, jakého Partnera oslovit? Nevíte, jaký je rozdíl mezi jednotlivými úrovněmi? Níže přinášíme stručný přehled.

Specializuje se na práci s Shoptetem, pracuje s námi dlouhodobě a velmi intenzivně. Pomůže vám z vašeho e-shopu dostat to nejlepší a zároveň již má stovky pozitivních referencí. Je proškolen ve všech funkcích Shoptetu a aktivně pomáhá s edukací klientů.

Prošel školením ve všech funkcích Shoptetu a získal už desítky pozitivních referencí od našich klientů. Aktivně přistupuje jak ke klientům, tak i k Shoptetu a pořádá se Shoptetem různé marketingové aktivity v oblasti e-commerce. Je to ideální partner, který vám pomůže získat maximum z vašeho e-shopu.

Trochu se už známe, tento Partner dostal několik pozitivních referencí na své služby. Zároveň víme, že se aktivně snaží a vzdělává se v produktech Shoptetu. Bronzoví jsou vždy nově příchozí Partneři, nebo ti Partneři, kteří z nejrůznějších důvodů netlačí na zisk vyšších úrovní.

Výhody partnerství

Uvádíme některé výhody statusu certifikovaného Partnera. Přehled výhod napříč jednotlivými úrovněmi pak uvádíme přehledně v tabulce následující po článku.

  • Přednostní informace o tom, že klient vložil Poptávku, a možnost na ni zareagovat ještě dříve, než se objeví na webu
  • Testovací e-shop – Shoptet Partner získá k testování neomezený testovací e-shop (bez omezené testovací doby)
  • Komunita Shoptet Partnerů – přístup do uzavřené komunity na facebooku
  • Přístup 19k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonku
  • Možnost osobní či telefonické konzultace se svým Shoptet Partner managerem
  • Aktivní doporučování specialistů přes naši technickou podporu, obchodní a účetní oddělení 
  • Přednostní vyřízení požadavků na technické podpoře
  • Možnost rozšíření medailonku na webu partneri.shoptet.cz
    • umístění v rozdílném množství kategorií
    • přednostní umístění v katalogu
  • Marketingová podpora Partnerů
    • odkaz na akce Partnerů v měsíčním mailingu, v administraci e-shopu, v nápovědě
    • zveřejnění marketingových akcí Partnerů v přehledu na našich webech
  • Školení pro Partnery
  • Každoroční neformální setkání s Partnery

Výhody plynoucí z partnerství

Bronzový
Partner
Stříbrný
Partner
Zlatý
Partner
Testovací e-shopAnoAnoAno
Uzavřená komunita Shoptet Partnerů na FCBAnoAnoAno
Přístup 19k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonkuAnoAnoAno
Osobní/telefonická konzultaceAnoAnoAno
Přednostní vyřízení ticketů HelpdeskemAnoAno
Individuální školení, je-li potřebaAnoAnoAno
Katalog
Rozšířený medailonek – počet zařazených kategorií125
Přednostní umístění v kataloguza Stříbrnými Partneryza Zlatými PartneryV popředí
Promo podpora Partnerů
Aktivní doporučování zaměstnanci ShoptetuAno
Odkaz na Partnery v e-mailingu, administraci e-shopů, nápověděAnoAno
Možnost vložit příspěvek o své marketingové akci (školení, webinář,…) na web do přehledu marketingových akcíAnoAnoAno

Podmínky pro získání a udržení certifikátu

Uvádíme podmínky pro získání a udržení partnerství. Nad rámec uvedených podmínek máme však právo i subjektivně zhodnotit nárok Partnera na získání certifikátu.

  • Web – Partner musí mít svou online vizitku, firemní web
  • Znalost a zkušenost se Shoptet administrací
  • Osobní setkání s Partner managerem
  • Časový odstup mezi přidělením jednotlivých certifikátů musí uběhnout minimálně půl roku
  • Pro stříbrnou úroveň je potřeba na svém pofilu mít nejméně 5 hodnocení od Shoptet klientů
  • Linkbuilding
    • Vložení zpětného odkazu ze svého webu na Shoptet.cz
    • Vytvoření samostatné podstránky o spolupráci a partnerství se Shoptetem na svém webu/blogu

Podmínky pro získání a udržení certifikátu

Bronzový
Partner
Stříbrný
Partner
Zlatý
Partner
Subjektivní posouzení spolupráce nebo postupu na vyšší úroveň marketingovým týmem ShoptetuAnoAnoAno
Vlastní webová prezentaceAnoAnoAno
Znalost a zkušenost s administrací ShoptetAnoAnoAno
Osobní setkáníAnoAnoAno
Časový interval mezi přidělením certifikátu od získání nižší úrovně6 měsíců6 měsíců
Hodnocení na profilumin. 5min. 10
Linkbuilding
Vložení zpětného odkazu z webu/bloguAnoAnoAno
Podstránka o spolupráci na webu/bloguAnoAno
Spolupráce/spoluúčast na marketingových akcích (semináře, webináře, workshopy, …)Je plusemJe plusem

Ztráta certifikátu

Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet Partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:

  • Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým Partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a Partnerovi. Vždy ale budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
  • Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet
  • Pokud Partner není delší dobu aktivní, nemá žádné hodnocení, není s Partner managery v komunikaci apod.; vždy posuzujeme subjektivně. V těchto případech, kdy se cesty Partnera a Shoptetu rozcházejí, je fajn, pokud se uvolní místo pro ty Partnery, kteří mají zájem s námi aktivně spolupracovat.