Nástroje poptávky

Povinné označení místa prodejny ze seznamu našich prodejen
  • Nástroje
  • HANA R.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, mám dotaz ohledně možnosti toho, aby zákazníci byli v průběhu nákupu vyzváni k označení místa prodejny ze seznamu našich prodejen. Důvodem je, že na základě této volby budeme následně distribuovat marže příslušným prodejnám. Zákazník by měl na výběr…

Propojení produktů z Shoptet do Allegro
  • Komplexní služby pro e-shop, Nástroje, Převod a příprava dat
  • Bylinná l.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, momentálně řešíme problém s propojením našeho e-shopu (produktů) s Allegro. Sháníme tedy někoho, kdo nám komplet propojí produkty (cca 4 500ks) na Allegro. Děkuji za nabídky.

Newsletter
  • Nástroje
  • Zbynek
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, poradí mi prosím někdo, jak odstraním widget Odebírat newsleter ze zápatí webu? V prvních šablony ho tam nastaven nemám. Děkuji

Propojení Shoptet – Allegro
  • Nástroje
  • Josef P.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, rádi bychom propojili e-shop s Allegrem. Děkuji, Josef Přib, 777 772 273

Prepojenie skladov medzi eshopmi a Superfaktúrou
  • Nástroje
  • MIROSLAV H.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý deň, máme 4 eshopy na Shoptete, ale veľkoobchod faktúrujeme cez Superfaktura.sk . Radi by sme mali synchronizované sklady medzi eshopmi a veľkoobchodom. Vie nám prosím niekto poradiť?

Odeslání PDF dokumentu k produktu po doručení objednávky
  • Nástroje
  • Vojtěch Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, hledáme někoho, kdo by dokázal vytvořit modul, který by nám umožnil automaticky po doručení zásilky zákazníkovi odeslat na jeho email související dokumenty k produktu. PDF Dokumenty (návod) nesmí být veřejně dostupné a měli by být k dispozici zákazníkovi…

Hlídací pes
  • Nástroje
  • Lucia W.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, popis problému: globální nastavení produktů (viditelnost) je nastavena tak, aby zboží, které je na 0 skladem se skrylo. (správné nastavení). Zároveň potřebujeme po vyprodání umět produkt (klidně ručně) přesunout do kategorie „vyprodáno“ a zviditelnit…

Úprava skladu
  • Nástroje
  • Michal
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, na eshopu prodáváme produkty formou vytvořených variant balení o různých kusech v balení. Problém je, že Shoptet vyskladní ze skladu vždy jeden kus (např. 1 x balení po 60 ks). Hledáme někoho, kdo by dokázal naprogramovat sklady na Shoptetu tak, aby se tyto sady…

Přístup k e-shopu přes API
  • Nástroje
  • Roman J.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebujeme přístup k e-shopu přes API (výpis produktů, kategorií atp..) Našli jsme variantu premium, která obsahuje API, ale pro nás je obsah ostatních doplňků zbytečný a tak mě zajímá, jestli existuje jiná možnost. Děkuji, Jirásek

Propojení Shoptetu a dopravce TopTrans a WEDO
  • Nástroje
  • Antsyferov A.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobry den, potřebujeme nastavit v e-shopu dopravce Toptrans a WEDO abychom zásilky nemuseli zadávat ručně. Dějeme předem za nabídky, Antsyferov Artem

Celkem 10 z 80

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Podmínky přijetí do programu naleznete na našem webu. V případě zájmu vás po posouzení vašeho partnerského profilu budeme kontaktovat.

Děkujeme

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů