Školení Shoptet administrace poptávky

Nastavení zákaznického účtu – víceurovňové
  • Školení Shoptet administrace, Zákaznické služby
  • Kateřina Š.

Dobrý den, prosím, zakládám 2 nové zákazníky (1 zákazník – Praha; 2. zákazník – Brno). Každý zákazník má cca 20 doručovacích adres. Každý zákazník má 1 hlavní osobu, která bude dělat na tyto doručovací adresy objednávky. Pak mám management…

Nastavení doplňků pro shoptet
  • Školení Shoptet administrace
  • Vladimír W.

Dobrý den, hledám někoho, kdo by prošel s námi eshop a pomohl nastavit doplnky doporučení produktu aj. Děkuji moc

Školení administrace Shoptet pro nové zaměstnance Filipa
  • Školení Shoptet administrace
  • Radek Š.

Dobrý den, již nějakou dobu na Shoptetu provozujeme náš e-shop www.filipapet.cz. Nyní jsme obměnili tým, který ho má na starost a potřebovali bychom zodpovědět mnoho otázek ohledně možností a funkcionalit platformy. Proto se na vás obracím s žádostí o nabídky…

Zásilkovna Shoptet Tracking
  • Komplexní služby pro e-shop, Školení Shoptet administrace
  • Zdenek B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den. Poptávám propojení Zásilkovny a Shoptetu (respektive párování objednávek a jejich stavů – na cestě – k vyzvednutí – doručeno – nedoručeno). Propsání trackovacího kódu a stavu zásilky. Děkujeme.

Zařazení produktů do správných kategorii přes Napojse
  • Komplexní služby pro e-shop, Převod a příprava dat, Školení Shoptet administrace
  • Pavla E. .
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebovala bych pomoci pouze s uspořádáním kategorií a zařazením produktů do správných kategorií, fungujeme přes Napojse, bohužel nemáme čas tomu věnovat celé dny, pro nás je to prostě nesrozumitelné🙂

Jak skrýt cenu u vybraných produktů
  • Školení Shoptet administrace, Zákaznické služby
  • Jana Ž. .
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, mohu poprosit o pomoc jak a kde nastavit skrytí ceny u vybraných produktů. Jedná se o jednu celou kategorii, kde chci vystavit zakazkove produkty, které jsem dělala v minulosti jen pro náhled zakaznikovi, ale ne k prodeji. Tudíž i tlačítko Do košíku nahradit třeba…

Nastavení doplňku Message OK
  • Komplexní služby pro e-shop, Nástroje, Školení Shoptet administrace
  • Leoš P.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Poptávám pomoc s nastavením doplňku Message OK. Více info o nastavení rád proberu osobně. Děkuji. Leoš Petrla

Skoleni na kompletni uzivani a vedeni eshopu
  • Školení Shoptet administrace
  • Petra R.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, ráda bych si objednala školeni na celkové ovládaní našeho e-shopu fungující na platformě Shoptet. Děkuji

Exporty a vyhledávání prodejů v platformě
  • Analytika, Školení Shoptet administrace
  • Lada Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, potřebuji zjistit prodeje a následně vytvořit export produktů do Excelu. např.: Nevím kolik produktů bylo naskladněno na jednotlivý sklad/den a potřebuji zjistit kolik se již prodalo, nebo kolik mi zbývá vydat dle stavu produktu (vyřizuje se , vyřízena,…

Pomoc se spuštěním e-shopu
  • Komplexní služby pro e-shop, SEO, Školení Shoptet administrace
  • Eva Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den potřebujeme pomoc se spuštěním našeho e-shopu. Konkrétně přechod na vlastní doménu, nastavení dopravy, platebních bran, SEO, e-mailing, analytika, akce/slevy apod. Děkuji.

Celkem 10 z 73

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Podmínky přijetí do programu naleznete na našem webu. V případě zájmu vás po posouzení vašeho partnerského profilu budeme kontaktovat.

Děkujeme

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů