Kategorie
- Všechny poptávky (2948)
- Affiliate (10)
- Analytika (33)
- Copywriting (32)
- Emailing (28)
- Expanze (57)
- Fotografie / Video (12)
- Fulfillment (21)
- Grafika (163)
- Kódování (1022)
- Komplexní služby pro e-shop (150)
- Kyberbezpečnost (1)
- Linkbuilding (5)
- Marketingová strategie (70)
- Nástroje (76)
- Obalové materiály (4)
- Podnikatelské poradenství (9)
- PPC (75)
- Právo (13)
- Překlady (15)
- Převod a příprava dat (355)
- Programování (694)
- Projektové řízení (15)
- SEO (97)
- Shoptet Premium (5)
- Školení Shoptet administrace (70)
- Sociální média (45)
- Účetnictví (44)
- UX (14)
- Zákaznické služby (11)
- Zbožáky (48)
Přehled poptávek
Potřebujete-li pomoc s nastavením e-shopu, s grafickou úpravou s marketingem, nebo s čímkoliv, co sami nezvládáte nebo nestíháte, vložte sem Poptávku. Určete jen kategorii a přibližte problém. My v Shoptetu Poptávku pročteme a pokud bude v pořádku a nebude potřeba nic doplnit, schválíme ji. V ten moment Poptávka odejde do e-mailových schránek všech Partnerů v dané kategorii. Po 24 hodinách se zveřejní na webu a bude viditelná všem. Zadejte si poptávku zdarma a jen čekejte na první nabídky.
Chcete, aby z vaší poptávky bylo hned jasné, co potřebujete, a měli jste tak adekvátní reakce od Partnerů?
Projděte si naše tipy, jak poptávku správně sepsat!
Dobrý den, prosím o cenovou nabídku na využití fulfillment centra. 300-400 zásilek měsíčně. Odesílání po ČR – zásilkovna, ppl, gls Odesílání mezinárodně – gls. Cca 20-30 příjemek měsíčně Využívání balíkobotu. Zboží uskladňováno v…
Dobrý deň, potrebujeme presunúť e-shop z iného riešenia na Shoptet. Vopred veľmi pekne ďakujeme za vaše správy.
Dobrý den, eshop nabízí parfémy. Každý parfém má několik variant podle velikosti. Každý parfém nabízí testovací vzorek za 1€. Výsledkem je že šablona Samba, kterou eshop používá, zobrazuje u každého parfému „Cena od 1€“. To je pro zákazníky…
Dobrý den, potřebujeme na děkovací stránku po objednávce vložit funkci na sběr zpětné vazby fungující tak, že: 1. Zákazníkovi se zobrazí otázka „Jak snadné pro vás bylo dnes nakoupit?“ 2. Zákazníkovi se pod tím zobrazí 5 čísel (1-5) doprovozených…
Ahoj, poptávám možnost rezervačního kalendáře na Shoptetu. Potřebuji aby si na definované podstránce člověk mohl vybrat rezervaci pro online službu pouze v časy a datumy, které nastavím. Externí aplikace jsou sice lákavé, ale mně fakt stačí mít jen kalendář, kde si…
Ahoj všem, jestli je tu někdo, kdo mi chce pomoci se zorientovat s nastavením stavových objednávek a propojení na pays. Dejte mi prosí vědět. Pays mám napojený přes modul, ale chci to napojit na nějaké stavy, když se nepodaří platba nebo když to někdo nedokončí. Pays…
Dobrý den, umí Shoptet exportovat objednávky dodavateli ke kompletnímu vyřízení formou Dropshipmentu? Následně pak převzít data o stavu objednávky zpět? Je to pro nás důležitá informace před založením eshopu. Děkuji. Petr
Dobrý den, je možné na v kategoriích produktů, https://www.bio-nehty.cz/kosmetika-2/, upravit nápis Detail na Vyberte variantu a sjednotit barvy s ostatními tlačítky?
Dobrý deň, hľadáme človeka na update filtra a search produktov (https://nosicetazne.sk/) Ďakujem vopred. PB
Dobrý den, poptávame nastavení služby zaufane opinie – marketplace ceneo.pl nastaveni viz zde: https://www.ceneo.pl/poradniki/instrukcja-zaufane-opinie