Zákaznické služby poptávky

Rezervační kalendář
  • Kódování, Zákaznické služby
  • Lucie P.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, poptávám možnost implementace rezervačního kalendáře do shoptet eshopu pro potřeby rezervace konzultace ohledně zakázkové výroby šperků. Potřebuji, aby si zákazník mohl vybrat rezervaci pro službu pouze v časy a datumy, které nastavím. Vím o možnosti…

Přidání nového formuláře na výkupy
  • Kódování, Programování, Zákaznické služby
  • Kryštof G.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, měli bychom zájem o vytvoření nového kontaktního formuláře na stránku https://www.apokryf.cz/vykup-knih/ ohledně výkupu knih, měly by zde být povinné tyto položky: jméno zákazníka, adresa zákazníka, email zákazníka, telefon zákazníka, počet knih,…

Nastavení zákaznického účtu – víceurovňové
  • Školení Shoptet administrace, Zákaznické služby
  • Kateřina Š.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, prosím, zakládám 2 nové zákazníky (1 zákazník – Praha; 2. zákazník – Brno). Každý zákazník má cca 20 doručovacích adres. Každý zákazník má 1 hlavní osobu, která bude dělat na tyto doručovací adresy objednávky. Pak mám management…

Naskladnění
  • Účetnictví, Zákaznické služby
  • Petr Ř.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, Potřebujeme naskladnění produktů včetně rozpočítání ceny dopravného ve faktuře. Dále bych uvítal možnost vytváření cenových nabídek v systému.

Skrytí ceny u vybraných produktů
  • Kódování, Programování, Zákaznické služby
  • Libor K.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den všem. Potřeboval bych pomoc, snad je to maličkost. Potřebuji u vybraných produktů skrýt cenu + tlačítko „Do košíku“. Tyto dotčené produkty umím mít v jedné kategorii, pokud by to pomohlo. Dotčené produkty nemohou mít konkrétní cenu, protože je vyrábím…

Jak skrýt cenu u vybraných produktů
  • Školení Shoptet administrace, Zákaznické služby
  • Jana Ž. .
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, mohu poprosit o pomoc jak a kde nastavit skrytí ceny u vybraných produktů. Jedná se o jednu celou kategorii, kde chci vystavit zakazkove produkty, které jsem dělala v minulosti jen pro náhled zakaznikovi, ale ne k prodeji. Tudíž i tlačítko Do košíku nahradit třeba…

Upravení kontaktního formuláře
  • Kódování, Programování, Zákaznické služby
  • Matyáš B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, pro klienta poptáváme drobnou úpravu kontaktního formuláře. Jedná se o přidání políčka na tel. číslo, které by mělo být součástí formuláře.

Plánovací kalendář pro plánování rozvozu dle tras našimi vozy
  • Nástroje, Programování, Zákaznické služby
  • Helena B.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, poptávám nástroj, který bude umět naplánovat např. půl roku dopředu trasy – rozvozní plán, každá trasa má své číslo a pravidelně se opakuje, některá 2x do měsíce, některá 1x do měsíce, plánuje se to vždy půl roku dopředu. Na našich…

Věrnostní program
  • Programování, Zákaznické služby
  • Eliška F.
  • (Poptávka již byla vyřízena)

Dobrý den, byl by někdo schopný mi na e-shopu vytvořit věrnostní program, podobný tomuto – (https://doplnky.shoptet.cz/bonusovy-system)? Představovala bych si trochu rozšířené funkce. Odměny v podobě kreditů i za hodnocení produktu (hvězdičkami i textem) obchodu,…

Celkem 10 z 15

Kontakt

Chtěli byste se stát certifikovaným Shoptet Partnerem a spolupracovat s námi? Použijte kontaktní formulář, kde ve stručnosti představte sebe a svou práci. Podmínky přijetí do programu naleznete na našem webu. V případě zájmu vás po posouzení vašeho partnerského profilu budeme kontaktovat.

Děkujeme

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů