Pro partnery a zájemce o partnerství
Shoptet Partneři
Shoptet Partneři jsou specialisté (firmy nebo freelanceři) z různých oborů dotýkajících se e-commerce, které dobře známe a kteří pomáhají našim klientům zvýšit prodeje a posunout jejich business o kus dál. Než se ale někdo stane naším Partnerem, vždy s ním nejprve probíráme, zda zkušenostmi a kvalitou odpovídá podmínkám pro zařazení do katalogu. Ač Shoptet Partnery oficiálně doporučujeme, nejsme zodpovědní za práci, kterou pro klienty odvedou. Vztah, který vznikne mezi Partnerem a klientem, je čistě mezi těmito dvěma stranami. Nezapomeňte si proto, prosím, domluvit s klientem podmínky (přístupy do e-shopu, cenovou sazbu, rozsah práce atd.) předem a ideálně písemně.
Úrovně partnerství
Shoptet Partnery filtrujeme dle úrovně naší spolupráce – poznáte to podle odznaku, tzv. certifikátu, kterým je označen ve svém medailonku. Může být bronzový, stříbrný či zlatý a Partner si danou úroveň musí zasloužit. Nově příchozí Partner je vždy bronzový a konkrétní podmínky postupu a výhod vždy konzultujeme s Partnery na schůzkách/callech. Váháte, jakého Partnera oslovit? Nevíte, jaký je rozdíl mezi jednotlivými úrovněmi? Níže přinášíme stručný přehled.
Výhody plynoucí z partnerství
- Přístup k e-mailové schránce určené pouze Partnerům, kam se může obrátit s dotazem od sebe nebo za svého klienta. Tato schránka má prioritní vyřízení.
- Přednostní informace o tom, že klient vložil Poptávku, a možnost na ni zareagovat ještě dříve, než se objeví na webu.
- Testovací e-shop – Shoptet Partner získá k testování neomezený testovací e-shop (bez omezené testovací doby).
- Komunita Shoptet Partnerů – přístup do uzavřené komunity na Facebooku.
- Přístup 32k+ klientů Shoptetu k vašemu medailonku.
- Možnost osobní či telefonické konzultace se svým Shoptet Partner managerem.
- Aktivní doporučování specialistů přes naši technickou podporu, obchodní, účetní a onboarding oddělení.
- Možnost rozšíření medailonku na webu partneri.shoptet.cz.
- Umístění v rozdílném množství kategorií (v závislosti na úrovni).
- Přednostní umístění v katalogu (v závislosti na úrovni).
- Marketingová podpora Partnerů.
- Odkaz na akce Partnerů v měsíčním mailingu, v administraci e-shopu, v nápovědě.
- Promo práce Partnera v případě, že pro naše klienty vytvoří ve spolupráci s námi obsah – Shoptet Univerzita, Shoptet Blog a Shoptet webináře.
- Školení pro Partnery.
- Pravidelné neformální setkání s Partnery.
O Poptávkách
Jednou z výhod je přednostní informace o vložení poptávky. Jak to funguje v praxi? Vloží-li poptávající svou Poptávku do kategorie, ve které je na webu Shoptet Partner uveden, putuje tato Poptávka přímo do Partnerovo e-mailové schránky. A teď přichází jeho šance! Má náskok 24 hodin, než se Poptávka objeví na webu! Po 24 hodinách na ni budou moci zareagovat i další, klidně i „neshoptetí“ specialisté. Přejeme, ať to klapne! Z tohoto mailingu se samozřejmě Partner může kdykoliv odhlásit a zpětně přihlásit. Věříme, že tato služba přinese Partnerům více poptávek než doposud. Navíc díky zacílení klienta na danou kategorii, budou poptávky relevantní a vy si můžete spolupráce vybírat.
Certifikace a podmínky
Chcete-li se stát naším partnerem, automaticky se stáváte nejprve bronzovým. Tedy pokud přemýšlíte o tom, že se do našeho partnerského programu zapojíte, mrkněte se na následující body. Splňujete všechny, případně jste ochotni potřebné podmínky v nejkratší možné době splnit? Super! Tak pojďme spolupracovat. 🙂
Podmínky pro získání a udržení bronzového certifikátu:
- Subjektivní posouzení spolupráce nebo postupu na vyšší úroveň partnership týmem Shoptetu
- Vlastní webová prezentace
- Znalost a zkušenost s administrací Shoptet
- Splnění testu
- Osobní setkání / call
- Vložení zpětného odkazu na Shoptet z partnerova webu/blogu
- Vše splňuji nebo co nevidět splním – co teď?
Dále na stříbrnou a zlatou úroveň je možné postupovat po splnění podmínek, které najdete v infografice níže. Postup na vyšší úrovně ale vždy vyřešíme společně. Všechny potřebné informace vám sdělí Partner Manager, kterým budete procesem partnerství provázeni.
Stříbrné a zlaté partnerství
Ztráta certifikátu a snížení úrovně
Certifikaci je možné nejen navýšit, ale Shoptet Partneři se musí také starat o to, aby ji neztratili. Ke ztrátě (nebo snížení úrovně) může dojít například z následujících důvodů:
- Pokud obdržíme od více jak jednoho klienta, se kterým Partner spolupracuje/spolupracoval, negativní referenci. Nejsme těmi, kdo případný spor rozsoudí, to je jen a pouze na klientovi a Partnerovi. Vždy ale budeme v kontaktu s oběma stranami, abychom získali jako nestranný pozorovatel zpětnou vazbu pro účely setrvání v partnerství
- Poškození či poškozování dobrého jména Shoptet a zneužití značky (například pokud partner používá v názvu své firmy a/nebo v doméně/subdoméně svého webu slovo „Shoptet“)
- Partner nesmí cílit ve svých reklamách na klíčové slova: „Shoptet“, „Shoptet Premium“, „Shoptet Pay“.
- Zlaté partnerství je prestiž. Jako zlatý Partner Shoptetu by firma nebo freelancer neměl spolupracovat s jinými poskytovateli on-line obchodů. Nemáme právo určovat, s kým bude Partner ve spolupráci aktivní, ale zlatí Partneři mají od Shoptetu největší výhody, a my proto na oplátku očekáváme loajalitu. To znamená, že zlatí Partneři poskytují své služby výhradně Shoptet klientům a nefigurují jako specialisté pro jiné e-shopové platformy. Tyto skutečnosti zohledníme v našem posuzování spolupráce i v případě, pokud se někdo ze stříbrné úrovně bude pokoušet dostat se na úroveň zlatou.
- Pokud Partner není delší dobu aktivní, nemá žádné hodnocení, není s Partner managery v komunikaci apod.; vždy posuzujeme subjektivně. V těchto případech, kdy se cesty Partnera a Shoptetu rozcházejí, je fajn, pokud se uvolní místo pro ty Partnery, kteří mají zájem s námi aktivně spolupracovat.
Proces přijímání partnerů
Máte-li zájem stát se Shoptet Partnerem, pozorně si prosím pročtěte podmínky výše. Poté využijte formulář pro přihlášení. Ihned po odeslání vám přijde e-mail (pro jistotu zkontrolujte i spam složku!) s dalšími instrukcemi a po splnění uvedených podmínek (vyplnění medailonku, test) si pak s vámi naši Partner Manageři rádi dají schůzku/call, kde vše ohledně partnerství proberete.
- Medailonek, který vyplníte do formuláře, jde později kdykoliv editovat. Nemůžete to však udělat vy (Partneři nemají svou administraci), ale rádi vám s tím pomůže váš Partner Manager, případně napište na partneri@shoptet.cz nebo partneri@shoptet.sk.
- Test obsahuje 15/20 otázek, musí být hotov do 30/40 minut a pro jeho splnění musíte dosáhnout minimálně 80 %. Test lze 2× opakovat a po 3 neúspěšných pokusech se budete do našeho partnerského programu moci přihlásit až zase za půl roku. Více informací k testu zájemcům včas posíláme. Na test se zájemci mohou i předem připravit tady.
- Schůzka s Partner Managerem (nebo online call) probíhá po splnění dvou podmínek výše. Tam probereme oborové znalosti, motivaci stát se Shoptet Partnerem a další spolupráci do budoucna.
Zaujal Vás náš partnerský program?
Znáte Shoptet tak dobře, že máte chuť se stát naším Partnerem a pomáhat Shopteťákům?
Přihlaste se, splňte podmínky a pojďme spolupracovat!
|
Chcete se stát API Partnerem?
Rozumíte API a máte nápady na rozšíření pro Shoptet? Tak to je super 🙂 Co se tedy o nápad podělit s ostatními uživateli Shoptetu a ještě si za to nechat zaplatit? Pozor, API partnerství funguje trochu jinak, nežli klasické partnerství. API Partneři vytváří doplňky, které si od něj ostatní uživatelé mohou pronajmout a API Partner si tak může přijít na zajímavý výdělek. Doplněk se připravuje přes naše API rozhraní po předchozí domluvě s námi. Představte nám svůj záměr, my se ozveme zpět a probereme možnosti naší spolupráce.
Pokud máte zájem vytvořit Shoptet Doplněk, stačí kliknout na tlačítko níže.
Náš API team se s Vámi spojí a proberete společně možnosti.
|
Kdo se o Partnery v Shoptetu stará
KristýnaKristý se stará o naše české Partnery. Ráda tráví svůj volný čas aktivně, úplně nejraději s přáteli. Její vášní je umění a kultura obecně, často ji můžete najít ponořenou v knize s dobrým čajem v ruce.
AnnamáriaAnička se stará o naše slovenské Partnery, ale neváhejte se na ni obrátit i když jste zařazeni mezi české partnery. Ráda tančí, baví ji chodit cvičit do posilovny a trávit čas se svými blízkými při dobrém jídle a pití.
Kde je spolupráce Shoptetu & Partnerů vidět?
Shoptet Univerzita
Tento skvělý projekt vznikl především díky našim Partnerům. Jejich vymazlené články čtou denně stovky e-shopařů ve své administraci. Vítáme šikovné Partnery, kteří mají co říct o svém oboru. Články v administraci v Univerzitě pomáhají klientům s jejich businessem. Budujte s námi pro ně obsah. Kde Univerzitu najdu? Obecné informace tady, ale přímo články najdete jen v administraci pod ikonkou studentské čepice.
Shoptet Blog
I náš blogobohacují Partneři svými články. Milujeme případovky a odborné články. Pokud byste s námi chtěli sdílet cestu zajímavého Shoptet klienta, kterému jste pomohli, nebo prostě jen napsat článek o tématu, kterému rozumíte, jdeme do toho! Je to super cesta, jak klientům pomoci a inspirovat je, a zároveň si tam udělat hezké renomé.
Shoptet webináře
Nestydíte se mluvit do kamery ke stovkám posluchačů? Tak to jste na správném místě. Poučte Shopteťáky, předejte své know-how, zviditelněte se. Na našem youtube Shoptet kanálu jsou už desítky webinářů od našich Partnerů, přidejte se k nim i vy!
Meet Upy
Potkáváme se rádi! Jak online, tak offline. Protože budovat vztahy s Partnery je pro nás důležité, pořádáme pravidelné Meet Upy. Ty jsou buď obecné, kde je představen Shoptet, jeho oddělení a jejich fungování a plány do budoucna, anebo jsou to setkání oborová (za PPC, SEO, UX, atd). Do budoucna je chystáme pořádat pravidelně a s větší intenzitou. Co jako Partner můžete od Meet Up-ů očekávat? Plno informací, nové kontakty, lepší vztahy se Shoptetem, a taky zábavu, jídlo a dobré pití. 😊
Onboarding oddělení
Kolegové z Onboarding týmu se starají o hladký průběh onboardingu klienta na Shoptet. Aby pro něj zajistili co nejpohodlnější přechod z jiného řešení nebo založení e-shopu, využívají partnery. Přečtěte si více o aktivitách kolegů z Onboarding týmu v našem článku.
Co přesně znamená onboarding na Shoptet?
Od prvotní myšlenky klienta o businessu na Shoptetu až po finální e-shop je dlouhá cesta. A klient na Shoptet může přijít různými způsoby. Jakmile se klient dostane do péče Onboarding týmu, kolegové se o něj a jeho projekt postarají od začátku do spuštění. Zajistí, aby jeho přechod na Shoptet / založení nového Shoptetu klapalo ve spolupráci s partnery na 100 %. Těmto partnerům, kteří nám s projektem pomáhají, pak říkáme Onboarding partneři nebo také implementační partneři.
Kolegové projekt řídí, klienta s partnerem propojí a dohlíží na celou implementaci a na to, aby vše běželo hladce a rychle.
Jaké výhody to má pro klienta?
Klient nemusí sám lovit ve vodách Shoptet specialistů, grafiků a dalších partnerů. Jeho implementační partner ve většině případů zastřeší vše kolem veškerého nastavení Shoptet sám, případně v kooperaci s ostatními partnery, se kterými spolupracuje. Klient je tak pod péčí jednoho profesionála. Očekáváme, že se implementační partner se také postará o support, zaškolení, doporučení nejlepších Shoptet doplňků, tipů pro prodej a podobně. Je zde také velká šance, že klient s partnerem zůstane i po celou dobu fungování jeho e-shopu a může se tak vyvinout dlouhodobá spolupráce.
A proč se stát onboarding implementačním partnerem?
Onboarding partner od Onboarding kolegů dostává nabídky na projekty. A co je na tom nejlepší – nabídky dostává v celkem pravidelných intervalech a ani toto partnerství není nijak zpoplatněno. Implementačním partnerem se stanete na základě referencí našich klientů, spolupráce s námi a díky výsledkům vaší práce pro e-shopy.
Protože partner je doporučen klientovi přímo od Shoptetu, dostává tato spolupráce v očích klienta punc prověření, klient má větší důvěru. Shoptet od implementačních partnerů očekává především profesionalitu a ještě jednu věc – pokud klient není pevně rozhodnutý pro přechod na Shoptet, měl by partner umět vysvětlit přednosti našeho e-shopového řešení. Cílem je, aby situace byla win win pro všechny tři strany.
Stále se díváme po partnerech, kteří by nám s klienty mohli pomáhat. Jsme rádi především za partnery, kteří zvládnou převést na Shoptet klienta se vším všudy – tím myslíme převod dat, přesměrování, grafickou stránku i nastavení Shoptetu pro prodej od A do Z. Partner tedy musí splňovat pár podmínek, přečtěte si, co oceníme.
Must-have implementačního partnera:
- znalost administrace Shoptetu, jeho možností a hranic
- znalost a aktivní práce s doplňky Shoptetu
- znalost služeb a funkcí Shoptetu
- výborné komunikační dovednosti směrem ke klientovi i k onboardingu
- obchodní dovednosti
- základy projektového managementu
- promptní, nápomocný, svědomitý a zodpovědný přístup
Zajímá vás více o tom, jak v rámci Onboardingu můžeme spolupracovat? Ozvěte se nám, rádi vše do detailu vysvětlíme.
Shoptet Premium
Máte náročnější klienty, kteří pokukují po sofistikované platformě pro prodej? Po takové, u kterého by mohli využívat více, než nabízí core Shoptet? Žádný složitý převod ani žádný milionový vývoj vlastního řešení nepřipadá v úvahu. Stačí jen přejít na Shoptet Premium! Nabízí neomezené možnosti díky otevřenému API a vlastní design e‑shopu dle představ klienta. O klienta je postaráno díky skvělé podpoře a díky šikovným premium partnerům.
|
Za doporučení Shoptet Premium máte navíc nárok na provizi. Více info zde.