Ceny
450 Kč/hod (Neplátce DPH)
cena je dle individuální poptávky
O mně
Jsme Bee Office, Vaše externí kancelář. Jsme tu, abychom vám umožnili soustředit se na rozvoj vašeho podnikání, zatímco se o Vaše administrativní a provozní záležitosti postaráme my.
Náš tým zkušených asistentek je připravený se postarat o Váš e-shop. Tím Vám uvolníme čas a zdroje, abyste se mohli plně zaměřit na rozvoj vašeho podnikání.
Co pro Vás zpracujeme?
- Správa produktů a katalogu:
- Pomůžeme vám s tvorbou a aktualizací produktového katalogu.
- Optimalizujeme strukturu a prezentaci vašich produktů.
- Zajistíme správu skladových zásob a sledování dostupnosti zboží.
- Objednávkový proces a zákaznický servis:
- Efektivně zpracováváme objednávky a zajišťujeme jejich rychlé vyřízení.
- Komunikujeme se zákazníky a poskytujeme jim profesionální podporu.
- Sledujeme platební transakce a řešíme případné reklamace.
- Procesy a efektivita:
- Optimalizujeme vaše interní procesy a zjednodušíme rutinní úkoly.
- Pomůžeme vám využívat moderní nástroje a technologie pro zvýšení efektivity.
Vedle činností související se samotnou správou e-shopu zajistíme také např. správu sociálních sítí Vašeho e-shopu.
Společně s Vámi budeme pracovat na dosažení Vašich obchodních cílů a posunutí Vašeho podnikání na vyšší úroveň.
Chcete se dozvědět více o našich službách a přizpůsobit si je přesně Vašim potřebám? Navštivte naši webovou stránku. Jsme tu pro vás a těšíme se na spolupráci!
Vaše Bee Office
Co umím?
Efektivní řízení e-shopu: správa produktů a katalogu, objednávkový proces a zákaznický servis, jiné standardizované procesy, či ad hoc úkoly.
Vedle správy e-shopu můžeme pomoci se správou sociálních sítí, copywritingem nebo podnikatelskou administrativou.
S Bee Office již spolupracuji půl roku a jsem nadmíru spokojený. Výborná komunikace, delegování úkolů a vždy odvedená kvalitní práce.