Bronzový partner
BEE OFFICE

Ceny

450 Kč/hod (Neplátce DPH)

cena je dle individuální poptávky

O mně

Jsme Bee Office, Vaše externí kancelář. Jsme tu, abychom vám umožnili soustředit se na rozvoj vašeho podnikání, zatímco se o Vaše administrativní a provozní záležitosti postaráme my.

Náš tým zkušených asistentek je připravený se postarat o Váš e-shop. Tím Vám uvolníme čas a zdroje, abyste se mohli plně zaměřit na rozvoj vašeho podnikání.

Co pro Vás zpracujeme?

  1. Správa produktů a katalogu:
    • Pomůžeme vám s tvorbou a aktualizací produktového katalogu.
    • Optimalizujeme strukturu a prezentaci vašich produktů.
    • Zajistíme správu skladových zásob a sledování dostupnosti zboží.
  2. Objednávkový proces a zákaznický servis:
    • Efektivně zpracováváme objednávky a zajišťujeme jejich rychlé vyřízení.
    • Komunikujeme se zákazníky a poskytujeme jim profesionální podporu.
    • Sledujeme platební transakce a řešíme případné reklamace.
  3. Procesy a efektivita:
    • Optimalizujeme vaše interní procesy a zjednodušíme rutinní úkoly.
    • Pomůžeme vám využívat moderní nástroje a technologie pro zvýšení efektivity.

Vedle činností související se samotnou správou e-shopu zajistíme také např. správu sociálních sítí Vašeho e-shopu.

Společně s Vámi budeme pracovat na dosažení Vašich obchodních cílů a posunutí Vašeho podnikání na vyšší úroveň.

Chcete se dozvědět více o našich službách a přizpůsobit si je přesně Vašim potřebám? Navštivte naši webovou stránku. Jsme tu pro vás a těšíme se na spolupráci!

Vaše Bee Office

Co umím?

Efektivní řízení e-shopu: správa produktů a katalogu, objednávkový proces a zákaznický servis, jiné standardizované procesy, či ad hoc úkoly.

Vedle správy e-shopu můžeme pomoci se správou sociálních sítí, copywritingem nebo podnikatelskou administrativou.

Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů


Hodnocení

Tento partner zatím nemá žádné hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.