Bronzový partner
Beran Miroslav
  • 00420 733 577 670
  • IČO 01160095
  • DIČ CZ8402083360

Ceny

1000 Kč/hod bez DPH

O mně

Přes 10 let pomáhám malým, středním i velkým eshopům se ziskovým online marketingem od úplného začátku. Specializuji se na Google Ads, Sklik, Favi a další agregátory či srovnávače. Efektivně nakládám se zdroji a jdu hlavně po zisku. Hledám trpělivé klienty se smysluplnými dlouhodobými projekty (více jak 90 % z nich spravuji déle než 1 rok). Vím co dělat, ale hlavně čeho se vyvarovat. Projekty mi pod rukama rostou při stále stejně nízké ceně práce, která se pohybuje v řádu desetin až jednotek procent z obratu.

Co umím?

Nic neskrývám – můj způsob myšlení a konkrétní pracovní postupy nejsou nic tajného. Sami se podívejte na můj web, jak spravuji kampaně v Google Ads, Sklik, nebo jakým způsobem zachraňuji ztrátové kampaně na Favi a jiných agregátorech.

Nikdy nefakturuji bez reportingu práce s výkladem. Vždy víte, za co platíte. S klientskými penězi zacházím, jako by byly mé vlastní. Šance pro menší weby – nečekejte minimální částky za práci, které prakticky znemožní růst těm nejmenším eshopům, nebo skryté poplatky. Objem práce vždy domlouvám individuálně s ohledem na stav projektu. Reflektuji sezónnost oboru a té přizpůsobuji fakturaci (snížení ceny mimo sezonu).

Hlavní je zisk – postupů, kterých lze při optimalizaci kampaní použít, je velké množství. Mým klíčem k úspěchu je výběr takových, které přinesou pro daný projekt nejlepší výsledky při uplatnění Paretova principu 80/20. Vím, s čím začít, abych vám vydělal peníze hned od začátku spolupráce. Co mě charakterizuje – tah na bránu, samostatnost, pracovitost, rychlost.

Podívejte se na moji případovku jak spravuji PPC v Skliku a Google Ads, kde přesně popisuji své postupy. Shoptet je perfektní eshopové řešení a klienty, kteří jej používají, mám velmi rád. Nemusím totiž řešit žádné technické problémy a mohu se věnovat kampaním. Sklikem a Ads to nekončí. Dovedu si dobře poradit i se zbožáky, které se velmi těžko optimalizují. Opět ani zde nic neskrývám a zveřejňuji své postupy.

 

Jak nastavuji cenu práce

Základ je spokojený klient a vše co se dělá musí dávat smysl a to hlavně ten ekonomický. Rozpočet na práci navrhuji pro každého klienta individuálně a to tak, aby byla vzhledem k dosahovanému obratu zanedbatelná. Příklady ze zde uvedených referencí: Měsíční obrat z PPC: 1M – cena práce 5tis. – 0,5% z obratu, měsíční obrat z PPC: 500t – cena práce 5tis. – 1% z obratu. Samozřejmě záleží na cílech klienta. Celá strategie se dá postavit více pro-růstově s cílem co nejrychlejšího zvýšení obratu, ale vždy dělám vše pro to, aby cena práce nebyla pro klienta žádnou zátěží.

 

Další vybrané reference

nabbi.sk, hrackyzadobrekacky.cz, caskrmeni.cz, mdum.cz, mojra.cz, mbytshop.cz, decoronline.cz, mamiee.cz, mbyt.cz, ivadekor.cz, strihnupsa.cz, dempsey.cz, obalinda.cz, caszit.cz, kobercovna.cz, padne.cz, parfumylacno.sk, pracovniobchod.cz, hwkitchen.cz, stavbadilna.cz, puhy.cz, 7billion.cz a další.

Reference

Bronzový partner

Kontaktovat partnera

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doporučení

S panem Beranem spolupracuji přes rok a s naším e-shopem dokázal divy. Pár bodů pro popis naší spolupráce: 1) Převzal náš jen pomalu rostoucí e-shop v červenci 2019, tedy na začátku okurkové sezóny a čísla začala okamžitě skákat nahoru. Od té doby dosahuje každý měsíc dvojnásobný obrat co stejný měsíc rok předtím. 2) Zajišťuje Sklik, Google Ads, Favi, Biano, Heuréku – za to všechno chce méně peněz než jakákoli jiná agentura, co jsem potkal (a že jsem jich pár vystřídal). Když přišel Covid, tak aby svým klientům pomohl, sám od sebe snížil cenu a už se o tom nikdy nezmínil. 3) Drží PNO na dohodnuté hranici, v našem případě pod 15 %. Často je to tak, že já ho „přemlouvám“, abychom to zkusili ještě více popustit, ale pro něj je ziskovost svatý grál a tak to má být. 4) Je upřímný a komunikuje věcně – vždy vím, na čem jsem, na čem pracuje a proč a také, jaké jsou výsledky. Říká mi i co potřebuje, abych dělal, aby to šlo ještě lépe. Komunikace je tak vzájemná a já mám pocit, že mám k podnikání partnera, spíše než službu. 5) Nekouká na hodiny, prostě dělá, co je zapotřebí. Když nám trochu vyjelo Favi, tak jsem mu to v 11 večer napsal, on mi o půlnoci odepsal, že jde na to a ve 3 bylo hotovo – vyloučil produkty, které měly málo konverzí a lidé na ně jen tak klikali a PNO skutečně obratem stáhnul. Spolupráci s panem Beranem si opravdu nemohu vynachválit. Neslibuje nemožné, říká, jak věci jsou, pracuje a dodává výsledky. Každému mohu jen doporučit!

Do péče k panu Beranovi jsem se dostala díky osobnímu kontaktu a doporučení. Slovo péče používám úmyslně, protože pan Beran o můj eshop opravdu pečuje. Když jsme se domlouvali na spolupráci, tak jsem říkala, že budu ráda, kdyby při správě kampaní dělal přesně to, co by dělal, kdyby se jednalo o jeho eshop. A přesně to se děje. Opravdu si vážím podnětů a doporučení, kterými přispívá k mému podnikání. Skvěle řídí reklamní kampaně a tlumí nesmysly, které se tam nahromadily v čase. Je to odborník a opravdu specialista v tom pravém slova smyslu. Vnímá realitu podnikání, dívá se na vše komplexně a to, co dělá a doporučuje, mi dává smysl. Jsem vděčná, že s ním mohu spolupracovat a věřím mu. Děkuji.


Hodnocení

Tento partner zatím nemá žádné hodnocení

Přidat hodnocení

Váš e-mail nebude zobrazen. Slouží pro zaslání odkazu pro potvrzení příspěvku.